Skocz do zawartości

s4b8poz

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O s4b8poz

Informacje

  • Imię
    Tomek
  • Miasto
    Poznań

Auto

  • Model
    S4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    3.0 TFSI V6
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB
  1. Witam, Po pierwsze chciałem się przywitać ze wszystkimi, Od wiosny 2016 jestem posiadaczem S4 b8 sedan manual, doprowadził mnie ten samochód już do nie jednej gorączki ale się nie poddaję, bo wiem że o te samochody trzeba dbać i odwdzięczą się długą jazdą. Auto kupiłem w salonie VW/Audi w Krakowie z przebiegiem ok. 185tys./ produkcja koniec 2009 roku Gdy auto odpalę rano po całej nocy i chodzi na troszkę wyższych obrotach, drgania są całkowicie nie wyczuwalne. Dopiero po zejściu na dół zaczyna całe auto wibrować, nie są to jakieś mega wibracje. widać drgania na drążku zmiany biegów. (jak otworzę maskę to też widać że silnik drży) Zauważyłem ostatnio, że drgania są bardzo wyczuwalne przy przytrzymaniu silnika na okolo 1100 obrotów. Na biegu jałowym jak dodam gazu przykładowo na 3500 obrotów i puszczę wskazówka obrotomierza zwalnia lekko przy tych 1100 obrotów. Dodam ze podczas jazdy nie ma mowy o żadnych wibracjach/trzęsieniach. Zacznę od tego, że 3 miesiące po zakupie po jednym wyścigu padło sprzęgło i dwumas. Wymieniłem wszystko na oryginalne. Doczytałem ze dwumas może być powodem wibracji lecz po wymianie, nic się nie zmieniło. Wymieniliśmy świece, wszystkie cewki, odme silinka, mechanik wyczyścił nagar na zaworach, sprawdzili pompy paliwowe, po podłączeniu do komputera i sprawdzeniu pracy silnika nie ma nic nie pokojącego. Obejrzał poduszki silnika, które mówi że są suche i nie wyglądają żeby było coś nie tak, Co sądzicie koledzy. Z góry dziękuję za pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...