Skocz do zawartości

MARCINGUTECZEK

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O MARCINGUTECZEK

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Kraków

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia MARCINGUTECZEK

0

Reputacja

  1. Witam. A Przepływka ? Zaworki N75 N18 ? sprawne wszystko ? U mnie wymieniane wszystko a mimo to tak go nie zrywa jak kiedys przy niskich obrotach... Trzeba sprzedać
  2. Witam. Rozrząd dziś sprawdzany był i jest ustawiony tak jak powinien. sprawdzane pompki 1 i 3 sruba nie byla cofnieta o 180 stopni tylko prawie 360 ale ustawione sa tak jak powinny ale mimo to nie osiagnalem zamierzonego celu. wiec musze sie pogodzic z tym jak jest.
  3. Ok. Jutro jestem umówiony ze znajomym który bawi się a4 passatami etc. i ma mi sprawdzić i ewentualnie ustawić rozrząd.. oby to pomogło. Jak to jutro ustawię to powiem wam co i jak. Dzięki bardzo za pomoc. Bo na prawdę wykluczyłem już wszystko, kupiłem nowy przepływomierz nie potrzebnie. Bo ten co miałem jest w porzadku, i dalej mocy brak. I faktycznie może być to rozrząd bo jak ustawiałem kąt synchronizacji to zakres przestawiłem na + 8.0 i mi palił i jeździł tylko był trochę zmulony Podzięlę się jutro i mam nadzieję że moje bolączki odejdą w zapomnienie.
  4. Naprawa trwała ok tygodnia.. rozrzad moze byc w tym problem bo mechanik przed robota mi powiedział ,,miałeś źle ustawiony rozrząd (moc była) a teraz będziesz miał dobrze i mocy nie ma... Taki prywaciarz kolega mi polecił. A co do tego czy kopci to jak go zapale to tsk po 2 minutach bialy dym leci a jak sie zagrzeje to nic a nic... Myslałem tez o sztandze turbiny może ją skrócić ??
  5. Witam. Po wymianie uszczelki pod głowicą i rozrządu borykam się ze słabym dołem samochodu, przyspiesza bardzo ospale potem już idzie... W samochodzie zostało wymienione: Przepływomierz Bosch nowy, Zawór N75 i N18, Przewody podciśnienia, Olej Valvoline Durablend diesel 5w40 505.01 Uszczelniacze pompowtrysków ( ustawione suwmiarką, śruba dokręcona i cofnięta o 180 stopni) Czyszczenie pompowtrysków preparatem Liqui Molu diesel spulung(jakoś tak) wymieniony filtr powietrza, oleju, paliwa, ustawiony kąt synchronizacji wtrysku( był na 0,0 ale dużo palił paliwa i teraz mam na 1,1-1,7) Regenerowana turbina wymieniony egr (klapa gasząca działa) i mocy brak... słaby dół. Logi statyczne: 000-http://vaglog.pl/log-000_O71a65.html Logi dynamiczne : 003, 008,011-http://vaglog.pl/log-011_003_008_F5qb0.html 011-http://vaglog.pl/log-011_3zGlF8.html 010-http://vaglog.pl/log-010_O97dg.html 008-http://vaglog.pl/log-008_Jp0h5.html Patrząc na logi turbiny wydaje mi się że nie podaje tyle ciśnienia ile komputer wymaga, pedał gazu wciśnięty do podłogi. Pomożecie ? BO już mnie szlag trafia Pozdrawiam !
×
×
  • Dodaj nową pozycję...