-
Postów
36 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O M@tti

Informacje
-
Imię
Mateusz
-
Miasto
Nysa
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2006
-
Silnik
1.9 TDI PD
-
Kod silnika
BRB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Tak jak już pisałem płyn jest na maks czyli nie brakuje, a nieszczelności też nie widać nigdzie. Przy odpaleniu auta pedał hamulca jest cały czas twardy i nawet po odpaleniu bnie cofa się prawie wcale czyli cały czas twardy (brak wspomagania hamulca). Pompa vacum u mnie słabo zasysa powietrze czy to oznaka że ona jest do wymiany?
-
Ale nieszczelności w tych miejscach nie znalazłem, a swoją drogą pompa vacum mogła by tak słabo by zasysać powietrze? Myślę że tam powinno być ssanie jak w odkurzaczu przynajmniej u kolegi w benzynie bez vacum jak sie odepnie przewód od serwa to jest konkretne ssanie nie to co u mnie ?
-
Vacum pompa bardzo delikatnie zasysa powietrze. To chyba słabo bo wydaje mi się ze ta pompa powinna mocno zasysać? Sprawdzałem to przy samej vakum pompie w miejscu gdzie jest trójnik z którego idzie cieńki wężyk do zaworka zwrotnego i grubszy do serwa.
-
Sprzęgło i cała reszta działa jak należy. Grzebane ostatnio było bo w aucie ostatnio wymieniany był silnik, ale podczas jazdy próbnej po wymianie nie było problemów z hamowaniem, wręcz mocno wtedy musiałem grzać hamulce bo testowałem auto czy jedzie jak trzeba i czy się nie grzeje więc hamulce były gorące, ale sprawne, problem pojawił się dzień później.
-
Płyn ma jasny czysty kolor byl wymieniony w lutym tego roku, wygląda dobrze tylko stan jest ponad maksimum prawie po sam korek wlewu, nie wiem czy mechanik tak zalał czy zmieniło się to teraz podczas tych problemów z hamulcami.
-
Witam. Mam problem otóż od wczoraj pedal hamulca zrobił się bardzo twardy i hamulce są bardzo słabe. Po przejechaniu się autem następuje lekka poprawa ale gdy nacisne na hamulec kilka razy to od razu robi sie znowu twardy. Sprawdzałem że przy odpaleniu auta z wciśniętym hamulcem pedał też nie reaguje, tzn może minimalnie daje się wcisnąć (1cm) zaraz po uruchomieniu silnika ale to nie to co powinno być... Co może być przyczyną?
-
A można je źle zamontować?
-
Podejrzenie padło na uszczelniacze które zostały wymienione na nowe przy wymianie rozrządu. Bardzo ciasno siedzą i prawdopodobnie muszą się jeszcze dopasować. Piski pojawiły się właśnie po wymianie rozrządu, paska, napinaczy oraz uszczelniaczy i z dnia na dzień coraz mniej je słychać więc chyba wszystko zaczyna się dopasowywać.
-
Pompa wody jest nowa, ale wiadomo zawsze warto sporawdzić.
-
To prawda, w BRB jest jeden pasek, będę musiał go na dniach ściągnąć i pokręcić tymi rolkami, może coś będzie słychać...
-
Ok, będę musiał spróbować.
-
Napinacz nowy, rolka alternatora nie.
-
Witam. Problem wygląda tak że coś piszczy w silniku (dość głośno) od razu po uruchomieniu przez około 20 sekund, poźniej cichnie i nic nie słychać. Pisk według mnie jest bardziej metaliczny tak jak by się zacierała jakaś rolka, łożysko itp. Najbardziej dziwne jest to że dzieje się to jedynie gdy auto postoi całą noc, później w ciągu dnia może stać nawet kilka godzin na mrozie i po uruchomieniu jest cisza również na zimnym silniku. Auto miało kilka dni temu wymieniany rozrząd, napinacze, oraz pasek (od alternatora i klimy). Czy ktoś może miał podobnie i domyśla się co może być przyczyną?
-
Tylko pytanie na jakie?
-
Pytanie czy dużo to zmieni? Oryginalne podkładki które mam wyrobiły by się tak mocno? Problem z podkładkami jest taki że żaden sklep tego nie ma, czyli chyba zostało mi ASO?