Skocz do zawartości

siwy046

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O siwy046

Informacje

  • Imię
    Kuba
  • Miasto
    Wrocław

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.8
  • Kod silnika
    ADR
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia siwy046

0

Reputacja

  1. siwy046

    1,9 ALH BRAK MOCY

    Witam. Mam pewien problem, Miesiąc temu padła mi turbina, zregenerowałem ją oraz rozwierciłem na ARL, mocy przybrało owszem. Został zrobiony chip lecz z tego co się dowiedziałem był to gotowiec. wtedy bez końcówek wtrysków 0,216 i intercoolera wiekszego golf wydusił 120km, zaślepiony i wywalony egr. Od jakiegoś tygodnia walczę z autem, wymieniony przepływomierz, wężyki od zaworków, zawór N75 NOWY. Cały czas auto wpada w tryb awaryjny z błędem P1550-Ciśnienie doładowania-odchylenie. Co do problemu z turbiną urwał się wirnik od strony wydechu i turbo zaciągnęło olej, i teraz pytanie w czym leży problem? Katalizator w planie do wycięcia, szczelność sprawdzona, zawór N75 nowy, gruszka zaciąga itp Online
  2. Niestety tego nie wiem to wszystko było robione przez byłego właściciela. Teraz gdy ruszam autem do tyłu słychać jakies zgrzyty w skrzyni. Jutro zrzucam skrzynię i zawożę do kolegi co sie tym zajmuje
  3. Witam. Mam pewien problem, po złożeniu auta i odpaleniu nastał nagły problem w skrzyni. Był wymieniany olej w niej jak i była rozkręcana od strony kosza i ponownie złożona. Problem leży tylko w biegu wstecznym gdy wrzucam bieg R auto rusza ale bardzo ciężko i od razu hamuje na biegu D tak nie ma. Niestety nie wiem co sie moze dziać czy przekładki tarczek źle zostały założone czy jak? Proszę o pomoc
  4. Składał to nie raz więc wie jak sie rozrząd ustawia ale niestety tez na wałkach znaków nie było widac bo były brudem zawalone czego sam nie widziałem ale trudno stało się wiec nie ma co płakać a co do głowicy to za 150zł spokojnie moge kupić a tą głowice może zrobię kiedyś i sprzedam lub będzie w zapasie. Mimo to dzięki za odpowiedzi
  5. Piszę kolejny post! Więc tak zawory jednak dostały po d*pie nie zamykają się 4 głowicy nie opłaca juz się regenerować! Teraz pytanie czy podejdzie od innego silnika jakaś głowica czy tylko od tego modelu ADR?
  6. Zawory proste nic nie pokrzywione wszystko ładnie się zamyka. Tak łańcuch był okej tylko źle był jeden wałek ustawiony dzisiaj jade po nową uszczelkę i będę dalej składać i zobaczymy efekty
  7. Cześć. Mam problem z kompresją po złożeniu silnika. Po skręcałem wszystko do kupy próba odpalenia a tu nic kręci lekko brak żadnych oznak życia. Strzeliło parę razy z dolotu bo rozrząd źle brat złożył po ponownym złożeniu na znaki jest okej ale dalej brak kompresji. Założona stara uszczelka pod głowicę została i niestety nie wiem kiedy ona była wymieniana widać jak sie poci jutro jadę po nową uszczelkę i moze cos to da. Olej do filtra dociera pompa chodzi itp. Przed rozłożeniem silnika chodziło dobrze tylko teraz po poskładaniu góry coś nie idzie przypuszczam tą uszczelkę ale chciał bym po słuchać waszych rad!
  8. Cześć. Mam problem z kompresją po złożeniu silnika. Po skręcałem wszystko do kupy próba odpalenia a tu nic kręci lekko brak żadnych oznak życia. Strzeliło parę razy z dolotu bo rozrząd źle brat złożył po ponownym złożeniu na znaki jest okej ale dalej brak kompresji. Założona stara uszczelka pod głowicę została i niestety nie wiem kiedy ona była wymieniana widać jak sie poci jutro jadę po nową uszczelkę i moze cos to da. Olej do filtra dociera pompa chodzi itp. Przed rozłożeniem silnika chodziło dobrze tylko teraz po poskładaniu góry coś nie idzie przypuszczam tą uszczelkę ale chciał bym po słuchać waszych rad!
  9. siwy046

    Wymiana silnika 1,8 ADR

    Chodź szlif nie jest drogi i tak jak mówisz zrobic szlif. Panewki 0,5mm założę i tyle.
  10. siwy046

    Wymiana silnika 1,8 ADR

    Wał właśnie nie dostał po d*pie nie ma żadnych wżerów, ryj itp. Cześki które jeździły audi jeździły bez odmy gdzie panewki nie miały smarowania. Pod podporami wału głównie w jednej podporze panewka była całkiem inna. Wszystkie panewki pod podporą były z tak zwanym rowkiem. W 3 podporze był owszem rowek ale w jednej panewce druga była pełna. Góra jak najbardziej jest okej jedynie napinacz łańcuszka też nie wiadomo kiedy był wymieniany ślizg który go napina na dole totalnie sie rozsypał i znalazłem go w misce olejowej. A jakie te panewki 0,25 czy większe?
  11. siwy046

    Wymiana silnika 1,8 ADR

    A co byś powiedział o samej wymianie panewek na korbowodach jak i wale fizycznie to one mi tylko padły i rozrząd nic więcej a jeździć po silnik po 300km w jedną strone i nie wiadomo czy nie padnie po 100km to tez mi sie za bardzo nie chce a nowe panewki to grosze.
  12. siwy046

    Wymiana silnika 1,8 ADR

    Witam. Padł mi silnik 1,8 adr rozsypał napinacz łańcuszka rozrządu który znalazłem w misce olejowej, panewki na korbowodach. Silnik miał grubo ponad 320tyś i przez poprzednich właścicieli niestety katowany i olej nie był wgl wymieniany tylko dolewany ciągle ponieważ nie było odmy a wiadomo brak odmy wywalanie oleju. A więc do sedna dwa dni temu silnik mi padł wyciągnąłem rozebrałem i nie opłaca się robić. Mam do kupienia silnik AVV. I teraz moje pytanie. Czy silnik podejdzie do wiązki zamiast mojego ADR z 95r czy będzie niestety trzeba inną wiązkę i jak ze skrzynią? Mam skrzynie automatyczną niestety na tą chwile nie mam jej kodu podam w najbliższym czasie. Proszę o jak najlepsze rady co robić. Pozdrawiam
  13. siwy046

    Jaka skrzynia?

    Witam jako to jest mój pierwszy post na tym forum to chciał bym się ze wszystkimi przywitać. A więc tak do sedna, posiadam audi a4 b5 95r ze skrzynią automatyczną, chciał bym włożyć manula lub innego automata bo mi juz po woli skrzynia pada. I teraz pytanie jakie skrzynie będą pasować do tego auta? Silnik 1,8 20v ADR. Dziękuję za każdą odpowiedź i pozdrawiam *Witamy się w innym dziale -> Nowicjusz. Zapraszam tu ->Regulamin
×
×
  • Dodaj nową pozycję...