Skocz do zawartości

BartekBEX

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O BartekBEX

Informacje

  • Imię
    Bartek
  • Miasto
    Radom

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BEX
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam. Od pewnego czasu pali mi się check engine. Silnik pracuje nierowno i szarpie na biegu jałowym. Po podpięciu do vaga wyskoczyły takie błędy. 17700 - Termostat F265 sterowania chłodzeniem silnika, przerwa w ciągłości przewodu. 16804 - Rząd cylindrów 1, system katalizatora działanie nieskuteczne. za mała skuteczność Dolna wartość skrajna przekroczona 16684 - Rozpoznano wypadanie zapłonów w jednym/wielu cylindrach. Niezrozumiały sygnał. Usterka mechaniczna. Górna wartość skrajna przekroczona. 16686 - Cylinder 2: rozpoznano brak spalania (wypadanie zapłonów). Górna wartość skrajna przekroczona. Zwarcie z masą. 17536 - Zespół 1; adaptacja mieszanki (mult.). Mieszanka za uboga. Górna wartość skrajna przekroczon Sprawdziłem cewki i świece i okazało sie ze jedna cewka jest do wymiany. Wymieniłem ja i skasowałem błędy ale silnik nadal pracuje nierowno na benzynie jak i na gazie. Gdy stoję na światłach miga check engine ale jak rusze gaśnie. Po rozgrzaniu silnika do 90 stopni pracuje idealnie na gazie i jak przelacze na benzyne tez jest wzorowo. Check juz nie miga ani sie nie zapala. Po ostygnieciu ta sama historia trzesie i nierówno pracuje a chcek miga (tylko na postoju). Gdy postoje dłużej to zapala się on na stałe i wtedy nawet gdy silnik jest rozgrzany to czuć drgania na biegu jałowym i spadek mocy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...