Skocz do zawartości

electrobyme

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O electrobyme

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Żulice

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AJM
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia electrobyme

0

Reputacja

  1. electrobyme

    ajm chodzi na 3

    Teraz powiedz mi jak to naprawić. Dam radę sam?
  2. electrobyme

    ajm chodzi na 3

    Wieczorem sprawdzę jakie korekcje maja pompki podczas telepania
  3. electrobyme

    ajm chodzi na 3

    Błędów nie ma. Telepie się trochę. I wtedy trochę dymi na niebiesko. Dzieje się tak nie zawsze ale zazwyczaj na zimnym, ewentualnie jak stoi zapalony dłuższą chwilę i wtedy chce od razu szybko przyspieszyć. Nagle zaczyna się dławić po przekroczeniu 3 tyś. Zazwyczaj na 2 biegu. Jak obroty spadną to wszystko wraca do normy. Wcześniej valvoline teraz motul. Trochę chaotycznie napisałem ale w pracy jestem.
  4. electrobyme

    ajm chodzi na 3

    Witam Panowie , czy ktoś spotkał się z problemem , że ajm po przekroczeniu około 3 tyś obrotów na zimnym chodzi na tak jakby na 3 cylindry , po tym jak obroty spadną do około 950 to wszystko wraca do normy . Co to może być ? Zawiesza się pompowtrysk , czy może coś z turbiną ?
  5. Witam Panowie od kilku dni mam problem ze swoja b5 . Otóż pierwszym objawem jest podwyższone spalanie wcześniej spalał jakieś 6.8 - 7.5 litra teraz spalanie jest o litrę większe . Co może być tego przyczyną ? Na vagu błędów brak korekcje pd ok , przepływka ok. Przestawiałem nawet synchronizację na wałku rozrządu i nic to nie daje , ustawiłem na +-06, 00 ale spalanie przy 00 na postoju wynosi 1l/h więc przestawiłem na +1.1 gdzie wynosi 0,8. Jeden czujnik temp pokazuje 90 stopni drugi o około 5-7 stopni mniej . Drugim problemem jest to że na zimnym silniku (odpala od strzała) z 3 minuty po odpaleniu gdy chcę przyśpieszyć silnik zaczyna się dławić - dławi się tak chwilę i po chwili zaczyna już pracować normalnie bez problemu ( podczas tej pracy żadnego dymu z silnika). Co może dawać takie objawy ? Tak jak w pierwszym przypadku żadnych błędów . Samochód normalnie przyśpiesza wszystko ok poza tymi dwoma problemami ? Może to pompa tandemowa ? Czy ktoś miał już taki przypadek ? Pozdrawiam
  6. Witam Z góry przepraszam jeśli taki watek już był . Moglibyście napisać jakie objawy mieliście gdy padła wam poduszka silnika lub skrzyny. U mnie od zakupu były puknięcia przy zatrzymywaniu i ruszaniu teraz doszło takie samo stukanie również na dołkach . Zawiecha ok bo sprawdzana . Stukanie czuć pod nogami u pasażera . Czy to poducha skrzyni czy silnika ?
  7. pewnie mostek do wymiany , do sprawdzenia na stole dopiero
  8. jako ,że nikt nie odpowiedział oprócz użytkownika @bolo73 , któremu dziękuję za informację . Przyczyna leżała w regulatorze cargo , który był nowy i od razu zwarty w środku , sprawdzałem również kolejny też cargo i tak samo piszczał po podłączeniu alternatora na stole . Po zakupie boscha alternator nie piszczy a kontrolka nie jarzy się . temat do zamknięcia .
  9. diody zmienione , łożyska , komutator jedynie regulator został ten co ja sam zmieniłem i dalej piszczy a kontrolka się jarzy ? Panowie pomocy co zrobić ? Regulator firmy cargo . Gdy podłączam stary regulator to nie ładuje ale i nie piszczy , a ten piszczy kontrolka jarzy i ładuje 14.38V . Jest możliwość że ten regulator jest złej jakości ?
  10. dzięki za informację , dziś pojeździłem bo szukałem drugiego altka , ale nie znalazłem nigdzie , więc jednak pewnie kupię mostek i dam jakiemuś elektrykowi niech przelutuje . Możesz mi dać jakies numerki na ten mostek ?
  11. da radę to zrobić w ajm bez wyciągania alternatora , czy trzeba wyciągać ? i co oznacza to piszczenie na zgaszonym silniku ?
  12. Witam Dziś podczas jazdy zaświeciła się kontrolka ładowania , standardowo wymieniłem regulator ze szczotkami , bo na starym było juz nie wiele szczotek . Założyłem jakiś zamiennik "cargo" czy jakoś tak i po przejechaniu kilkunastu km kontrolka nie świeci się ale jarzy tak , że ledwo ją widać . Czym może być to spowodowane ? Dodam jeszcze , że na zgaszonym silniku słychać piszczenie w alternatorze
  13. Witam Z góry przepraszam , wiem , że to nie to forum Forumowicze , czy w naszych panelach od klimy jest seryjnie miejsce do potencjometrów od foteli? Bo u dziewczyny w a3 8l polift ktoś nieumiejętnie regenerował przyciski (przed zakupem) i odpadł przedni panel i nie działa wewnętrzny obieg . I teraz rodzi się pytanie bo na naszych portalach aukcyjnych jest mnóstwo paneli bez grzanych foteli . Z tego co widzę to w panelach od a3 jest miejsce na wstawienie owych pokręteł do regulacji grzania foteli i różnią się tylko samym wierzchem panelu . Pytanie brzmi czy mogę kupić byle jaki panel od a3 i przełożyć tylko sam wyświetlacz z przyciskami , czy muszę szukać całego panelu z grzanymi fotelami ? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...