Skocz do zawartości

michalekwsr

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O michalekwsr

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Starachowice

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    ALT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam Mam problem z B7 2.0 ALT przebieg 175tys km, od początku kupiłem auto delikatnie uszkodzone okazało się ze uszkodzony też silnik to znaczy 16 z 20 zaworów, głowica zrobiona wszystko poskładane odpalone nie jeżdżone. Auto odpala normalnie reaguje na gaz wkręca sie na obroty, raczej nie falują problem tkwi w błędzie P1340 oznacza to brak korelacji wałka rozrządu z wałem korbowym, innych brak. Rozrząd na znak poskładany i sprawdzany już kilka razy. Na vcds blok pomiarowy 20 wartości wszystkie równe 0, blok 91 pole 3 wartość 18% a 4 pole 0 nie zależnie jakie obroty. Podkładałem już 4czujniki wałków rozrządu, na wszystkich to samo, czujnik wału ok bo odpala i pokazuje obroty na vcds. Zmieniałem zawór wysokiego ciśnienia (regulator/nastawnik) wariatora i to samo, prąd na kostce jest po kluczyku 12v na zapalonym od 8,8-8,3 w zależności od obrotów. Ważna informacja brak klekotu na zimnym silniku czy ciepłym, dziś rozkręcałem wariator widać na tulei delikatne wytarcia od pierścieni i zużyty hamulec ale jest cisza po odpaleniu wiadomo za jakis czas bedzię to do zrobienia ale narazie chce ogarnąć ten problem. Nie mam już pomysłów, proszę o jakieś sugestie z góry dziękuje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...