akrystian
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
4 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O akrystian
Informacje
-
Imię
Krystian
-
Miasto
Rakszawa
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1986
-
Silnik
2.0
-
Kod silnika
ALT
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Osiągnięcia akrystian
0
Reputacja
-
nastawnik sprawdzany na stole w firmie która regenerowałą wariator . Firma twierdzi ze wszystko sprawne 100%. niewiem gdzie i co teraz szukac
-
na zimnym nic się nie tlucze. terkot jest całkiem inny niż był wczesniej. tak obecnie się tłucze . po odpięciu wtyczki od zaworu cisnienia cisza i spokoj. również po odpieciu wtyczki czujnika pozycji wału rozrządu cisza. Stawiam wadliwy zawór . nie podaje oleju do wariatora ?? numer zaworu 06B 103 741 C. dostępnośc 1 na allegro za 400PLN http://allegro.pl/a4-b6-superb-i-2-0-130km-nastawnik-faz-06b103741c-i6663605572.html Dodam że dziś rano wywaiło mi bład 17939 -Sterowanie kątami fazowymi wału rozrządu ; przerwa w obwodzie - nieciągły lecz skasowałem błąd przejechałęm 5 km autem i juz go nie wywaliło
-
mehenker.com 650 brutto. hamulec nowy pierścienie na zaworze również. tuleja miała wyrobiene rowki. dziwi mnie całkiem inny dźwięk klekotu.
-
'Witam' Mam problem ze swoim 2.0 ALT. Samochód zaczął terkotać klasycznie (diagnoza mechanika wariator) no to został rozebrany oraz zregenerowany sprawdzony wszystko" niby" sprawne Zawór też został sprawdzony, według firmy która regenerowała wariator zawór 100% sprawny. Po złożeniu pojawił się inny dziwny dźwięk z tej samej okolicy. Dodam iż łańcuch, olej też został zmieniony. Ćiśnienie oleju sprawdzone 4 bary. Dodam że po odpieciu wtyczki od zaworu dźwięk silnika jest wzorowy więc wykluczam jakikolwiek napinacz czy łańcuch.