Skocz do zawartości

miketof

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O miketof

Informacje

  • Imię
    Kornel
  • Miasto
    Gdańsk

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    3.0 V6
  • Kod silnika
    ASN
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia miketof

0

Reputacja

  1. Cześć! Ja chciałbym przedstawić swój sposób na posiadanie przodu sline Udało mi się kupić w okazyjnej cenie cały zderzak, ale że mam xenony chciałem pozostawić sobie spryski. PO szybkiej analizie zauważyłem, że góra slina to IDENTYCZNIE to samo co zwykłego, tylko pocięta i donitowany dolny plastik. Złapałem więc wkretarkę, roznitowałem, pociąłem swoją górę wg oryginalnego sline i zanitowałem dolny plastik do swojej góry Dzięki temu mam w całkiem fajnej cenie zderzak identyczny jak oryginalny s-line. Wszystko jest TAK SAMO. Żadnych trytytek, wszystko na oryginalne zaczepy. Poniżej fotostory: Orygianlny S-line: Roznitowywanie wkrętarką: Efekt po roznitowaniu: Cięcie mojej góry: A tu oryginał: Druga strona (mój pocięty): oryginał: po cięciach moj: orginal: Przymiarka: Tu zaznaczę, że nie ma znaczenia dokładność cięcia. Nawet lepiej ciut więcej wyciąć. Jak będziemy potem przykładać dolny plastik, to on jest wyprofilowany pod górną cześć i zawsze idealnie się ułoży. Wiercimy (wiertło fi 5mm o ile dobrze pamiętam): Nitowanie: Efekt końcowy:
  2. Wg ASO tak.... mój mechanik wysyłał ja do regeneracji do Łodzi. Koszt to 800pln z przesyłkami, ale jest jak nówka. Oczywiscie można kupić na allegro za ok 200, ale ile to pojeździ nikt nie wie.....
  3. Witam serdecznie! Czytelnikiem jestem juz od ponad pół roku, kiedy zapadła decyzja kupna A4 B6. Dlaczego to auto? Miało być mocne, miało być quattro i nie miało być "bieda edition". Mocny - oczywiście dla każdego słowo to odzwierciedla zupełnie inną cyfrę Dla mnie to 170KM w ON lub 180KM w PB. PB ze względów ekonomicznych miało nadawać się do gazu, wiec wszelkie tfsi odpadły... B7 - jakoś wygląd nie dokońca mnie przekonuje. B8 - jednak ciut za duża kasa. Te dwie opcje to tylko w ON rzecz jasna. I tak w końcu doszedłem do wniosku, że trzeba szukać 3.0V6 220KM albo 1.8T BEX.... no i się zaczęło.... Wchodzę na allegro. Motoryzacja -> samochody -> osobowe -> audi -> A4 -> B6. 1400 sztuk. Oooo Sporo - coś się wybierze. A teraz filterek: PB lub PB+LPG, od 180KM, 4x4, od 2003, kombi... 30szt !!!! Jeżdzenie, dzwonienie oglądanie przez prawie pół roku, aż w końcu trafiłem coś solidnego: A4 B6 3.0 V6 220KM, QUATTRO Automat Tiptronic. Import prywatny ze szwajcarii, przebieg 146 000km. Tiaaaa! Jasne! 146 tysi... we wróżki już jakiś czas temu przestałem wierzyć. No ale umówiłem się, żeby zobaczyć to cacko. No i ku mojemu zdziwieniu na żywo auto naprawdę dobrze się prezentowało... ba, znacznie lepiej jak na zdjęciach. Książka serwisowa jest. Przeglądam: wpisy regularne, wszystko audi service, ostatni wpis 03.2016.... Ciekawe myślę - trzeba będzie odwiedzić zdunka. Okazuje się, że... ksiązka autentyk i (tu cytat Pana z serwisu) "Hmm.. bardzo bogata historia serwisowa.... ale niech pan się nie boi. To bardzo dobrze!" 2 elementy lakierowane, raszta oryginał. Aluski 16 na zimę, 17 na lato. Podczas jazdy zwieszenia nie było słychać. Ale szwajcar wiedział, dlaczego sprzedaje auto.... Bo wbrew opinii komisów szwajcar nie przeprowadza generalnego remontu w ASO tylko po to, żeby sprzedać auto do polski 13 lat, mały przebieg (zapewne po mieście) urodziło kilka usterek i wad. Nawarstwione stworzyły koszty, które pewnie w ASO przekroczyły wartość auta I tak: - Z tyłu trochę tapicerka trzeszczy, - standardowo powycierane elementy wnętrza jak tunel środkowy, przyciski szyb, przełącznik świateł - Dwa wycieki: z dyfra tylnego i wyjścia skrzyni na wał. - Uszkodzony wewnętrzny przegub przedni - dla ASN Quattro w ASO do wymiany cała półoś. - oryginalne gumy zawieszenia ugryzione zębem czasu już powoli się kończyly - wyczuwalne luzy na kierownicy Ponadto rzeczy które zrobił sprowadzający: - wgnieciony błotnik - już 20000km przekroczony okres wymiany rozrządu - wymiana olejów (silnik + skrzynia) Trochę jeszcze porozmyślałem, ale koniec końców kupiłem Obecnie jestem po wymianie wszystkich gum z przodu, usunięciu wycieków, półoś zregenerowana.... Złożony jest też podtlenek LPG I 8000zł poszło! No cóż.... Plany? Oczywiście że są! - doprowadzenie wnętrza do ideału - audio bose - kierownica z multi i łopatkami od B7 Sline - s-line plus zewnętrzny - zastąpienie chromowych elementów czarnymi w połysku - może kilka ciekawych modów jak DRL... ale to się zobaczy. A tymczasem prezentuje się tak: https://goo.gl/photos/d6wZnjPFvPixUBer7 Jak ktoś wytrzymał do końca tego przydługiego wywodu to gratuluję i dziękuję za poświęcony czas
×
×
  • Dodaj nową pozycję...