Skocz do zawartości

Barjan95

Pasjonat
  • Postów

    34
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Barjan95

Informacje

  • Imię
    Bartłomiej
  • Miasto
    Przywidz

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    1.8
  • Kod silnika
    ADR
  • Napęd
    AWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Barjan95

0

Reputacja

  1. Ja wymieniłem kilka miesięcy temu przepustnicę i wszystko było okej. Przy odpaleniu normalnie początkowe 1200 obrotów bo na ssaniu. Lecz jakiś czas temu problem falowania powrócił, jest tak jak dawniej było.
  2. Ooo no to w końcu masz to z głowy aby już nie dokuczalo. Moje problemy z obrotami również ustały, może przepustnica potrzebowala trochę czasu.
  3. Tutaj właśnie chodzi o to, że dopiero w przyszłym tygodniu będę mógł go podpiąć pod kompa. Bo mnie to samego ciekawi, czy jakieś błędy jeszcze wyskoczą.
  4. Okej, wezmę się za to w przyszłym tygodniu w takim razie. Tak, silnik działa równo, nic nie szarpie, nie faluje.
  5. Czyli dalej stawiać mam na przepustnicę?
  6. Ehh nie straszcie mnie z tą przepustnica, bo mam świeżą przepustnicę. Sam czyscilem ją na błysk. Więc na razie stawiam na lewe powietrze ale na razie się tym nie zajmuję. Chociaż wiem, gdzie dalej szukać porblemu, także dziękuję za radę
  7. To aby prędko się to stało Wracając do moich obrotów, trzyma on cały czas 1500, nawet w czasie jazdy, przykładowo jak zmieniam bieg i puszczam gaz, to ma na chwilę 1500 aż się uspokoi i wraca do normy. Nie jest to w żaden sposób uciążliwe ale możesz wiesz czemu tak jest?
  8. Tak samo właśnie stawiam na przepustnicę.
  9. Mój mechanik powiedział, że zanim zrobił adaptację, to się przejechał nim. Powiedział że tym razem adaptacja poszła mu tak jak normalnie wychodzi. Patrząc na moją starą przepustnicę uważam, że jest do porządnego wyczyszczenia i by działała. Zachowam ją sobie. Walczyłem z tym 3 miesiące ale w końcu się udało. No tak, jak pojezdzisz na benzynie to się przekonasz, co z autem
  10. Powiem tak, masz przepustnicę na stanie. Warto ją wymienić by chociaż to wyeliminować, że z tym jest okej. A reduktor, na tym za bardzo się nie znam ale to co robisz, na pewno idzie dobrze. Tak, trzyma 1500 obrotów ale w trakcie jazdy jest tak samo. Lecz z tym na razie sobie daruję bo cieszę się normalną jazdą.
  11. Wróciłem właśnie od mechanika. Wymiana przepustnicy jak najbardziej pomogła została wymieniona również sonda lambda. Auto zyskało swoją dawną moc, czyli wszystko działa. Tylko teraz trzyma podwyższone obroty gdzieś do 1500 a potem spada w dół. Tym na razie się nie przejmuje bo nie jest to uciążliwe i ważne, że mogę jeździć normalnie. A numer przepustnicy, którą dobralem jak najbardziej zgodny z poprzednią.
  12. Okej, dzięki za radę dam znać o tym mechanikowi. Wymieniam również sondę lambde bo wywala na niej błąd.
  13. A więc tak, autko poszło do mechanika. Teraz pozostaje mi tylko czekać na naprawę i dam znać jak będzie. Trochę potrwa bo robię w nim jeszcze dwie inne rzeczy.
  14. No mam nadzieję, że będzie pasować. Oczywiście, że dam znać, jak po wymianie auto się zachowuje. Myślę, że może we wtorek będę wiedział, a jak nie to w środę. Ty tak samo daj znać jak po wymianie reduktora będziesz
×
×
  • Dodaj nową pozycję...