Skocz do zawartości

Begineer

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Begineer

Informacje

  • Imię
    Andrzej
  • Miasto
    Grzesik

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    ALT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Begineer

0

Reputacja

  1. lol wybrałem datę prod auta ale normalną nie wiem skąd taka się pokazała, a moja data urodzenia też jest inna, ale dzięki zmienię, a co do brania oleju to oczywiście jest olejożerny, ale tam też nie znalazłem podobnego przypadku ;/
  2. Witam posiadam A4B6 2001 rok 2.0 alt mam pewien problem z ciśnieniem oleju, na nierozgrzanym silniku jest wszystko ok, niestety jak silnik osiągnie swoje 90 stopni to włącza mi się kontrolka na czerwono z niskim ciśnieniem oleju, a wygląda to następująco, przy jeździe po mieście na w miarę niskich obrotach kontrolka potrafi wyskoczyć czasem po 40 minutach a czasem po 20 i tylko w okolicy 1,6k-1,7k obrotów (na każdym biegu) jeśli obroty spadają kontrolka gaśnie, jeśli rosną też, natomiast na trasie przedział obrotów na jakich zaskakuje kontrolka się zmienia jak jade tak do 120km/h to pokazuje się w okolicach 1,7-1,8k obrotów, jak dłużej jadę tak z prędkością około 160km/h to zapala się przy 1,9-2,0k, natomiast na luzie w ogóle się nie zapala. Wymieniłem już czujnik ciśnienia oleju, ale sytuacja dalej się powtarza, chciałbym też nadmienić, że z tymi objawami przejechałem już około 8tys km także o możliwości zatarcia silnika raczej nie ma mowy, sprawdziłem odmę i wygląda, że jest cała chociaż nie widziałem na niej żadnych zacisków. Chciałbym jeszcze dodać, że auto po zakupie jakieś półtorej roku temu jeździło normalnie, aż któregoś dnia postanowiłem "przegonić" silnik, wtedy pierwszy raz się pojawiła ta kontrolka ale w tedy miała uzasadnienie, u mechanika okazało się, że za silnikiem ktoś zamiast wymienić uszczelkę nacisnął silikonu, który wycisnęło pod wpływem dużego ciśnienia i z silnika uciekł mi olej. Auto poszło do naprawy, została założona uszczelka+ zawór oleju (tak to przynajmniej określił mechanik) + wariator (po złożeniu silnika okazało się, że odmówił posłuszeństwa więc poszedł do renowacji), mniej więcej od tego momentu zaczęły się problemy z tą wyskakującą kontrolką ciśnienia oleju. Oczywiście szukałem podobnego przypadku ale nie znalazłem odpowiedzi. pozdrawiam i z góry dzięki za pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...