Skocz do zawartości

dawid1156

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O dawid1156

Informacje

  • Imię
    Dawid
  • Miasto
    Lublin

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2011
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAHA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Problem rozwiązany, wadliwa okazała się chłodniczka spalin EGR która puszczała spaliny do płynu chłodzącego.
  2. Witam, auto to audi a4 b8 2.0 tdi CAHA 170 km. Padła chłodniczka spalin EGR, puszcza spaliny do płynu chłodzącego. Postanowiłem zaślepić Egr. Przewody z płynem połączyłem, rure ze spalinami zaślepiłem blaszką. Moje pytanie co zrobić z wtyczką? Zostawić podpiętą czy nie ? Da sie jakoś przeprogramować Egr w VCDS żeby nie wywalało check ? Czy takie zaślepienie EGR moze mieć jakis negatywny wpływ?
  3. A możliwe że zapowietrzył się sam z siebie nagle ? np, poprzez włączenie webasto ? Nic nie grzebałem przy układzie chłodzenia, stan był dobry a tu nagle takie jaja.
  4. Witam, pojawił mi się taki problem, silnik 2.0 tdi cr CAHA quattro, po dłuższym postoju poziom płynu chłodniczego spadł na sam dół zbiorniczka, komunikat zaświecił się na czerwono, za zimnym dolałem tak aby stan był pomiędzy min a max. Po chwili jazdy i zatrzymaniu okazało sie ze płyn ucieka nadmiarem ze zbiorniczka ponieważ jest go za dużo. Po zgaszeniu stan spadł poniżej minimum, po ponownym odpaleniu znowu wysadziło nadmiarem. Teraz po dłuższym postoju znowu spadł sporo poniżej minimum natomiast podczas jazdy jest prawie max. Ktoś wie jaka może być przyczyna ? Czy takie wahania są w normie ? I dlaczego po postoju poziom spadł tak nisko. Korek oleju czysty, płyn tez wydaje sie być czysty, na pokładzie jest egr oraz webasto.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...