Skocz do zawartości

WariatNL

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O WariatNL

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Den Haag

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    3.0 V6
  • Kod silnika
    ASN
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia WariatNL

0

Reputacja

  1. Dzięki za odpowiedź. Kabelek urwał się przy samej kostce i dlatego wyskakiwał błąd.
  2. https://ibb.co/eqUZsv Tak tylko dla pewności- czy to ciśnienie? Niby czerwone ale wszyscy piszą, że wyskakuje "oil press". Zapalił się na zimnym silniku zaraz po przekroczeniu 2000 obrotów. Oczywiście od razu zgasiłem motor i zepchnąłem na pobocze, żeby nie ryzykować. Podejrzewam przetarty kabel do czujnika (mechanik wspominał o nim, że jest bardzo napięty przewód gdy wymieniał mi olej przedwczoraj). Czy gdyby kabel się przerwał to wyskakiwałby taki komunikat?
  3. Nie oczekuję instrukcji jak to zrobić żeby było w okolicach 0. To z miłą chęcią zlecę polecanym przez niemal wszystkich z tego forum specjalistom z Sulejówka jak będę w PL. Chciałbym jedynie mieć do tego czasu silnik... 28 stopni to jakby nie było spore przestawienie ponad próg tolerancji i zastanawiam się czym może być spowodowane. Reszta wałków mieści się w granicach 5 stopni. Na blokadach robił na pewno bo sam mu ten silnik dostarczyłem składany od podstaw na blokadach do sprawdzenia ustawienia rozrządu i wsadzenia do auta. Znajomy zasugerował wadliwe koło lub niedokręcone z odpowiednią siła. Btw powinno być 100nm na każde koło-już się dowiedziałem. Czy ktoś może taką diagnozę potwierdzić lub wykluczyć? Na co jeszcze zwrócić uwagę? Może jakieś sugestie?
  4. Witam. Możecie w skrócie napisać na czym polega procedura poprawy konta odchylenia wałków? Miałem robiona kapitalkę i po tym jak mechanik złożył mi rozrząd na blokadach mam 28 stopni odchyłu na jednym wałku wydechowym. Zaproponowałem, że zabiorę auto do specjalisty w tym temacie żeby ustawił poprawnie a on za to zapłaci (o ile nie było jeszcze kolizji oczywiście bo nawet tego nie wiem a jest możliwe przy takim odczycie). Mechanik jednak stwierdził że sam to poprawi jednak mam wątpliwości co do jego umiejętności w tym zakresie. Jeśli faktycznie robił na blokadach i wg procedury to nie wyobrażam sobie skąd aż takie przestawienie. Chcę wiedzieć na czym polega ustawianie żeby skontrolować czy wie chociaż co ma robić czy nie wie ale będzie próbować... Czy możliwe jest żeby po ustawieniu na blokadach były takie rozbieżności? Jeśli tak to poprawek dokonuje się bez blokad? W którą stronę trzeba przestawić odchylenie na plus a w którą na minus? Z jakim momentem powinny być przykręcone śruby od kół? Może coś tu spierdzielił i się przekręciło...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...