haco333
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
7 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O haco333
Informacje
-
Imię
dawid
-
Miasto
irland
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
1986
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
CAGA
-
Napęd
AWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia haco333
0
Reputacja
-
witam ponownie podlaczylismy compa I pokazal blad P008700 zbyt niskie cisnienie, popuscilismy wtryski przy kreceniu silnikiem paliwo lecialo , podejrzwam pompe cr , pytanie czy po wymiana pompy wysokiego cisnienia pomoze ? wiem ze powinno sie wymienic caly uklad plus bak I wstepna pompe , ale po tych wszystkich przygodach nie mam ochoty dlugo trzymac tego auta chce tylko zeby jezdzilo z prosteg powodu nie stac mnie na nowe czesci , 9.000 € zakup 400 € rozrzad , tzw I ibusik 150 € czyszczenie przepustnicy 100€ , servis120 € , I problem z ukladem kolektora dolotowego 700 € do tego brak specialistow w kraju ktorym mieszkam , przerasta mnie to wszystko I prosze o fachowa pomoc .....
-
dziekuje za podpowiedz czy muglbys jeszcze dodac jesli wiesz jak odpowietrzyc kompem?
-
tylko dlaczego tak sie stalo po sprawdzeniu czujnika na pompie ? wczesniej nigdy nie bylo problemu z odpalaniem samochodu
-
zalaczam zdj miejsce filterka na pompe cisnienia czy taka ilosc opilkow mogla mi unieruchomic auto ????
-
witam wszystkich wszystko zaczelo sie jakis czas temu od tzw wycia w przedziale 1500 do 2000 rpm ,odglos dochodzil z okolicy paska rozrzadu , pojechalem do mechanika ktory to stwierdzil ze jest to wina paska rozrzadu pomimo tego iz pasek byl zmieniany 20 .000 tys temu przez poprzedniego wlasciciela , pomimo tego udalem sie do autoryzowanego servisu audi I zakupilem kompletny rozrzad z pompa wody , po wymianie wycie nie ustalo wiec zaczolem szperac po forach I znalazlem tematy zwiazane z opilkowaniem pompy wysokiego cisnienia po czym wykrecilem czujnik z filterkiem tej pompy I bylo kilka opilkow ale sadze ze malo, zlozylem wszystko do kupy ,krecilem dwukrotnie po czym auto odpalIilo zostawilem samochod zapalony na jakies 10 min po czym zgasilem I nie ruszalem przez dwa dni , dzisiaj wsiadam jade do pracy przejechalem moze 300 metrow zapalila sie kontrolka swiec I silnik zgasl w czasie jazdy, kilka krotnie prubowalem odpalic bez skutku , nie wiem czy sie zapowietrzyl , czy siadla pompa czy wtryski muglby ktos doradzic ??
-
witam toldI2123 , czy rozwiazales moze problem tego wycia na 1 I 2 biegu ? , mam dokladnie to samo mechanik nie moze rozwiazales tego problemy, powiedziano mi ze to win a rozrzadu choc byl zmieniany 20 tys temu , aktualnie zmieniany nowy rozrzad orginalny audi , wybierak pompy olejowej , olej service, przczyszczona przepustnica I egr , rece opadaja