Skocz do zawartości

haco333

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O haco333

Informacje

  • Imię
    dawid
  • Miasto
    irland

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAGA
  • Napęd
    AWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia haco333

0

Reputacja

  1. haco333

    auto zgaslo

    witam ponownie podlaczylismy compa I pokazal blad P008700 zbyt niskie cisnienie, popuscilismy wtryski przy kreceniu silnikiem paliwo lecialo , podejrzwam pompe cr , pytanie czy po wymiana pompy wysokiego cisnienia pomoze ? wiem ze powinno sie wymienic caly uklad plus bak I wstepna pompe , ale po tych wszystkich przygodach nie mam ochoty dlugo trzymac tego auta chce tylko zeby jezdzilo z prosteg powodu nie stac mnie na nowe czesci , 9.000 € zakup 400 € rozrzad , tzw I ibusik 150 € czyszczenie przepustnicy 100€ , servis120 € , I problem z ukladem kolektora dolotowego 700 € do tego brak specialistow w kraju ktorym mieszkam , przerasta mnie to wszystko I prosze o fachowa pomoc .....
  2. haco333

    auto zgaslo

    dzieki jeszcze raz
  3. haco333

    auto zgaslo

    dziekuje za podpowiedz czy muglbys jeszcze dodac jesli wiesz jak odpowietrzyc kompem?
  4. haco333

    auto zgaslo

    tylko dlaczego tak sie stalo po sprawdzeniu czujnika na pompie ? wczesniej nigdy nie bylo problemu z odpalaniem samochodu
  5. haco333

    auto zgaslo

    zalaczam zdj miejsce filterka na pompe cisnienia czy taka ilosc opilkow mogla mi unieruchomic auto ????
  6. haco333

    auto zgaslo

    witam wszystkich wszystko zaczelo sie jakis czas temu od tzw wycia w przedziale 1500 do 2000 rpm ,odglos dochodzil z okolicy paska rozrzadu , pojechalem do mechanika ktory to stwierdzil ze jest to wina paska rozrzadu pomimo tego iz pasek byl zmieniany 20 .000 tys temu przez poprzedniego wlasciciela , pomimo tego udalem sie do autoryzowanego servisu audi I zakupilem kompletny rozrzad z pompa wody , po wymianie wycie nie ustalo wiec zaczolem szperac po forach I znalazlem tematy zwiazane z opilkowaniem pompy wysokiego cisnienia po czym wykrecilem czujnik z filterkiem tej pompy I bylo kilka opilkow ale sadze ze malo, zlozylem wszystko do kupy ,krecilem dwukrotnie po czym auto odpalIilo zostawilem samochod zapalony na jakies 10 min po czym zgasilem I nie ruszalem przez dwa dni , dzisiaj wsiadam jade do pracy przejechalem moze 300 metrow zapalila sie kontrolka swiec I silnik zgasl w czasie jazdy, kilka krotnie prubowalem odpalic bez skutku , nie wiem czy sie zapowietrzyl , czy siadla pompa czy wtryski muglby ktos doradzic ??
  7. witam toldI2123 , czy rozwiazales moze problem tego wycia na 1 I 2 biegu ? , mam dokladnie to samo mechanik nie moze rozwiazales tego problemy, powiedziano mi ze to win a rozrzadu choc byl zmieniany 20 tys temu , aktualnie zmieniany nowy rozrzad orginalny audi , wybierak pompy olejowej , olej service, przczyszczona przepustnica I egr , rece opadaja
×
×
  • Dodaj nową pozycję...