Skocz do zawartości

Mateurz

Pasjonat
  • Postów

    40
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Mateurz

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Polska

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    2.4 V6
  • Kod silnika
    ARJ
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Mateurz

0

Reputacja

  1. Witam. Od jakiegoś czasu zauważam spadek mocy mojego Audi, nie przyspiesza już tak szybko jak kiedyś. Wymieniałem ostatnio wszystkie filtry i olej. Sprawdzane zarówno na gazie jak i benzynie. Ostatnio kasowałem błąd sondy lambda(przerwa w obwodzie), ale więcej się nie pojawił. Logi dynamiczne i statyczne których bloków powinienem zrobić dla silnika wolnossącego aby osoby bardziej obeznane mogły coś doradzić?(2.4 ARJ)
  2. Kiedyś wymieniałem łożysko i mechanik radził mi, żeby wyjąć całą piastę odłączyć czujnik abs, ale nie wyjmować go z piasty, bo podobno często ulega uszkodzeniu przy wyjmowaniu go.
  3. Można go normalnie wyjąć ręką po podniesieniu samochodu na lewarek? Jakie będą konsekwencje tego, że za bardzo go wsunę?
  4. Witam. Wymieniałem miesiąc temu przewody hamulcowe elastyczne z przodu i od tego czasu to się zaczęło. Przy hamowaniu do 0, mniej więcej od 15km/h do 0 słyszę dziwny dźwięk z lewej strony oraz minimalne wibracje na pedale hamulca. Dźwięk przypomina trochę ten, kiedy w zimę hamuje się na śniegu i włączy się ABS. Nawet kiedy puszczę hamulec to jest ten dźwięk. Dodam, że występuje to powiedzmy średnio raz na 3 hamowania. Mam wrażenie, że problem jest bardziej z jakimś elementem mechanicznym typu pompa abs. Klocki i tarcze są jeszcze w dobrym stanie, a w VCDS nie mam żadnych błędów.
  5. Mam problem z hamulcami. Ostatnio zaczęły piszczeć przy jeździe 5-10km/h. Pisk był coraz częściej aż teraz piszczą cały czas podczas jazdy. Klocków jeszcze trochę zostało(przynajmniej zewnętrznych). Co to może być?
  6. Nie chcę zaśmiecać forum to zapytam tutaj. Który zestaw na przód jest wg was najlepszy? I które mają najlepszy stosunek ceny do jakości? Ferodo: https://allegro.pl/tarcze-klocki-przod-ferodo-p-audi-a4-b5-b6-b7-1-9-i7413492719.html TRW: https://allegro.pl/trw-tarcze-klocki-przod-audi-a4-b6-130km-288mm-i7176083795.html ATE: https://allegro.pl/ate-tarcze-i-klocki-hamulcowe-audi-a4-b5-b6-b7-i7522273870.html Czy może ATE z ceramicznymi klockami? https://allegro.pl/ate-tarcze-klocki-ceramic-audi-a4-seat-exeo-i7471384755.html
  7. Szybkie pytanie, czy nakładki na klamki A6 C5 będą pasowały do A4 B5? Jeśli tak to czy klamki od A6 o tym samym kodzie lakieru będą się różniły wizualnie zamontowane do A4?
  8. A jak z miejscem z tyłu w porównaniu do B5?
  9. Witam. Jeżdżę obecnie Audi A4 B5 z 2000 roku. Silnik 2.4 z gazem oraz napędem quattro. Posiadam go półtora roku, zrobiłem nim 20 tysięcy i jestem bardzo zadowolony. Właściwie poza rzeczami eksploatacyjnymi nie robiłem przy nim nic. Oleju nie bierze, moc trzyma, rdza nie wychodzi. Obecnie ma przebieg 220 tysięcy i sądząc po stanie wnętrza, które jest w idealnym stanie może być prawdziwy. Niedługo kończą mi się opłaty i niedługo będzie kilka rzeczy eksploatacyjnych do zrobienia, dlatego jakbym miał go sprzedawać to teraz. Ostatnio przyszło mi do głowy zmienić A4 B5 na B7, z silnikiem 1.8t oraz napędem quattro. Niestety jest to rzadkość u nas w Polsce, a jak już są to powyżej 30 tys zł. Z tego większość jest pewnie w gorszym stanie niż moje B5. Chciałbym się dowiedzieć, czy odczuje dużą różnicę pomiędzy B5, a B7 i czy ta różnica jest warta 15 tys dopłaty? Przede wszystkim jaka jest jakość wykonania, awaryjność, cena części oraz miejsce w środku? Mam 195cm wzrostu i za mną miejsce jest właściwie tylko na zakupy.
  10. Miałem wcześniej odseparowany zestaw z przodu(powerbass), subwoofer oraz 4 kanałowy wzmacniacz. Niestety oba głośniki z przodu padły. Samochód niedługo sprzedaje i będę wyjmował cały sprzęt i chcę podłączyć od razu nowe głośniki pod radio żeby później móc wyjąć tylko wzmacniacz i subwoofer.
  11. Witam. Chcę kupić jakieś tanie dobrze grające głosniki pod radio Sony(4x55W, tak wiem że to nie RMS). Drzwi są wygłuszone i przymocowane są dystanse pod 165mm. Myślałem nad tymi głośnikami: http://allegro.pl/phonocar-66126-aplha-60w-glosniki-16-5cm-165mm-i5783760173.html
  12. Wycięcie katalizatora niekoniecznie sprawi, że spaliny przestaną się mieścić w dopuszczalnych normach.
  13. Mam Audi A4 B5 2.4 V6 z LPG. Ostatnio przy odpalaniu silnika i gdy jest zimny słyszę hałasy ze środka wydechu i podejrzewam, że to wypalony katalizator. Wiem, że mam 2 katalizatory i 4 sondy(2 przed i 2 po) i będzie z nimi problem przy wycinaniu katalizatora. Wiem, że są jakieś emulatory sond(jakieś przedłużki lub elektroniczne emulatory). Mam założoną instalację gazową więc w teorii ci którzy montowali robili coś z tymi sondami, aby nie wywalały błędów na gazie. Chciałbym wyciąć katalizatory, wspawać zwykłe rurki i wymienić tłumik końcowy na ładniejszy wizualnie i lepszy brzmieniowo. Chcę uniknąć pierdzenia wydechu i metalicznego pogłosu jak w starym polonezie. Lepsza będzie rurka czy strumienica? Czy uda mi się zamknąć cenowo ze wszystkim w kwocie jaką dostanę w skupie za 2 katalizatory? Znacie może warsztaty w Warszawie, które się tym zajmują i mają o tym pojęcie aby zrobić mi to od a do z?
  14. Czy ktoś posiada może taki wykres? W internecie niestety nie mogę go znaleźć.
  15. Ostatnio potrzebowałem zdjąć boczek, ponieważ wygłuszałem drzwi. Teraz niestety nie potrafię podłączyć klamki tak, aby działała. Kiedy zaczepię cięgno o ten haczyk i założę tapicerkę wtedy klamka się wysuwa na zewnątrz i po pociągnięciu nic się nie dzieje. Jak to trzeba zrobić, może coś uszkodziłem? Dodam, że jeśli nie do końca sie założy tapicerkę to klamką jeszcze w miare działa. Wydaje mi się, że linka ma tak jakby za dużo miejsca i "wpycha się na klamkę"
×
×
  • Dodaj nową pozycję...