Skocz do zawartości

Franz_Maurer

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Franz_Maurer

Informacje

  • Imię
    Maeteusz
  • Miasto
    Lublin

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Franz_Maurer

0

Reputacja

  1. Witam, jestem po wymianie napinacza z łańcuchem, poprawa jest znaczna, błędu już nie ma, jednak dalej szarpanie jest wyczuwalne przy ruszaniu i jeździe na małych obrotach ze stałą prędkością. Gdy jadę dynamicznie, szarpanie nie występuje. Zrobiłem jakieś 100km, dodatkowo pojawiło się gwizdanie przy puszczaniu gazu spod maski,wibracje oraz pisk hamulców, ale tylko przy jeździe do tyłu, warto coś jeszcze sprawdzić w silniku? czy brać się już za skrzynie?
  2. Mógłbyś napisać jak to sprawdzić? Auto jest na warsztacie i musiałbym podjechać i sprawdzić.
  3. Witam serdecznie. Panowie mam problem z Audi a4 b6 1.8T multitronic. Zaprowadziłem auto do warsztatu, ponieważ miałem wyciek oleju, okazało się, że leje się z pod napinacza. Gdy pojechałem po odbiór, mechanik powiedział mi, że przetarty jest przewód wtryskiwacza i nie mogli odpalić auta, zaizolowali go i powiedzieli, że jest ok. Przejechałem się i pojawiły się następujące objawy: szarpanie podczas dodawania gazu, drganie auta, gdy jadę z równą prędkością również co chwilę jest szarpnięcie, telepnięcie autem. Zapaliła się żółta kontrolka sterowania silnika, pojechałem więc sprawdzić na vaga o co chodzi. Komputer pokazał następujący błąd: 16396 - 21 przestawienie wałka rozrządu w kierunku wcześnie ( Nie osiągnięta wartość wymagana). Pojechałem więc na reklamację, żeby sprawdzili czy jest dobrze ustawiony rozrząd. Otrzymałem odpowiedź, że rozrząd jest ok, zrobili adaptację nastawników i błąd podobno zniknął, jednak szarpanie nadal jest. Powiedzieli mi, że mogą wyczyść smok, a jak to nie pomoże, to obstawiają albo napinacz albo skrzynię multitronic. Ja jednak wykluczyłbym skrzynię, bo po odbiorze od nich auto zaczęło wariować wcześniej było ok. Ktoś z was spotkał się może z podobnym problemem? Napinacz może być przyczyną takich objawów? Co byście doradzili? Bo powiem szczerze, już sam nie wiem od czego zacząć, może wtryski?
  4. Witajcie. Pojawił się problem z moją A4 B6 1.8T 163KM, skrzynia multitronic szarpie podczas ruszania. Gdy puszczam hamulec auto toczy się normalnie, jednak po dodaniu gazu skrzynia szarpie i często pojawiają się 1,2 ,,żabki''. Auto sprowadzone z Niemiec jakieś pół roku temu, do tej pory wszystko ok. Nie wiem kiedy i czy w ogóle był zmieniany olej w skrzyni. Za tydzień jestem umówiony do warsztatu, który specjalizuje się w automatach. Mechanik powiedział mi, że najpierw będzie musiał sprawdzić go na Vag-u + czy olej w skrzyni jest w porządku. Kolejnym objawem, który zauważyłem jest szarpnięcie autem po odpaleniu silnika. Pojeździłem wczoraj w trybie ,,tiptronic'' i jest wyczuwalna zmiana przełożenia, wcześniej nie dało się odczuć, że zmieniam bieg na wyższy, teraz jest to odczuwalne. Jak myślicie, bardziej będzie to problem z silnikiem czy ze skrzynią? Zastanawia mnie to szarpnięcie całą budą przy odpaleniu silnika. Chciałem zrobić adaptację, jednak słyszałem, że najpierw powinienem sprawdzić olej, bo mogę uziemić skrzynię. Pytam tutaj na forum, bo może ktoś z was miał lub ma podobny problem. Dzięki i miłego weekendu dla wszystkich.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...