-
Postów
94 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O nikodem43

Informacje
-
Imię
Sebastian
-
Miasto
Oleszyce
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2002
-
Silnik
2.0
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
nikodem43 obserwuje zawartość Dziwne stuki na zimnym silniku podczas odpalania
-
Witam Mam problem w moim 2.0 143 km. Podczas odpalania słychać dziwny dźwięk. Widać jakby napinacz powiedzicie czy miał ktoś z tym problem? 20211014_092124.mp4
-
Dokładnie Tak.
-
Tak, sprzedaje
-
???
-
Ktoś coś?
-
Witam Otóż poradzcie mi co mam zrobić. Problem polega na tym, że moja lewa strona w aucie była walnięta i z tego co się domyślam wymienili drzwi. Mam jeden kluczyk do auta i ona nie pasuje do tego zamka w drzwiach. Pasuje jedynie do bagażnika. Czasem jest tak że kluczyk mi się rozkoduje tez nie wiem czemu i wtedy muszę otworzyć bagażnik i wchodzę do środka. Irytujące szczególnie jak gdzieś w mieście muszę włazić przez bagażnik:d Zatem powiedzcie co mam zrobić czyzmienić zamek w drzwiach i stacyjke? Czy będzie jakieś inne rozwiązanie ?
-
Witam Dźwięk przy opalaniu jest już coraz to bardziej drażniący. Wiem że to wina wariatora wiem że gościu z forum regeneruje czy macie może namiary??
-
Czyli u siebie masz nawet dłużej?? Do tego mam gdy jadę na tym ssaniu to jest słaby i dość szarpie silnikiem.
-
Witam Gdy odpalam auto to długo pracuje na ssaniu ok 1 minuty. Jak u Was to wyglada??
-
Koledzy powiecie co to może być gdy skręcam w lewo z większą prędkością to jest takie stukniecie z prawej strony nie wiem to może być oczywiście na kanale nic nie wykryli. Wymieniłem banana bo był już spory luz myślałem że to właśnie on. Również są odgłosy na np kamienistej drodze ale takie jakby głuche. Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
-
Cewki już zmienione tylko silnik ciepły to pali elegancko zobaczę wieczorem jak będzie większy mróz. A z tym termostatem co może być?? Praktycznie w użytkowaniu auta nic nie zauważyłem niepokojącego prócz dziś tego opalania Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
-
Tak jakieś 2 tyg odlaczalem od akumulatora. Co do lpg nie wiem czemu zawsze było dobrze a tankuje tylko na jednej stacji. A z wypadaniem zapłonu na cylindrach co zrobić? Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
-
Witam Dziś rano gdy odpalałem auto strasznie szarpało silnikiem podpiąłem VAGa i aż tyle błędów co to za błędy ?? widzę coś z cylindrami ale reszta nie mam pojęcia. VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 8E0 909 557 H Component and/or Version: 2.0L R4/5VS 0002 Software Coding: 0011501 Work Shop Code: WSC 63351 7 Faults Found: 17700 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265): Open Circuit P1292 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent 17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low P1602 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded 16686 - Cylinder 2 Misfire Detected P0302 - 008 - Implausible Signal - Intermittent 16685 - Cylinder 1 Misfire Detected P0301 - 001 - Upper Limit Exceeded
-
Mam korbe Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
-
No właśnie tam nie pasują a da radę tak przekładać piny? Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka