Skocz do zawartości

Good-ek

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Good-ek

Informacje

  • Imię
    Szymon
  • Miasto
    Ezg/Gnd

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    1.8 E
  • Kod silnika
    ADR
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG
  1. Temat do zamknięcia. Problem rozwiązany. Auto ma założoną starą głowicę. Codo kolektora ssącego- został założony stary bez tego walka. Powiem tak. Nie wiem czy to zaszkodzi silnikowi. Jak dla mnie jeździ dobrze. Czasem tylko faluja mu Obroty- delikatnie. Czasem wskoczy na wyższe- Le tutaj tez się nauczyłem go juz obsługiwać. Po primo podczas jazdy nie wolno go zrzucać na luz jak niektórzy to robią podczas dojezdzania do skrzyżowania. Trzeba go przytrzymać na biegu- zdusić. A jak utrzymuje wyższe obroty w okolicach 1600\1800 to Trzrba lekko przygazowac. No i jest ciut głośniej powyżej 100km\h. Można się przyzwyczaić. Co jest na plus to to, że lepiej się wkręca na obroty i jest żwawszy. I co najważniejsze jeździ i cieszy właściciela. Dziękuje za pomoc i cenne rady! Do Usłyszenia! ?
  2. https://zapodaj.net/cd90492f46450.jpg.html https://zapodaj.net/64a3119920dfe.jpg.html Te zdjęcia tycza się mojego kolektora. To poniżej tyczy się drugorgo kolektora. https://zapodaj.net/242f09a13e283.jpg.html
  3. Otóż tez tak zrobię. Jedynie co to szukam to kolektora. Gruszka jest metalowa(była zamontowana w tym silniku) Mam tez zwykły kolektor bez tej gruszki i zastanawiam się czy by pasował. Jedynie czym się różnią to czujnikiem podciśnienia. Zawartość dodana 1 minute later Zdjęcia wstawię pod wieczór
  4. Z głowicą to nie aż taki problem. Gorzej znaleźć tę gruszkę. Kwestia tylko tego czy mam wymieniony caly silnik czy tylko głowicę I
  5. Mam jeszcze jedno pytanie. Czy moge miec wsadzona głowicę i kolektor(gruche) zinnego silnika niz mam? Ma to prawo dzialac czy nie? Albo czy jest możliwość poczytania o ADR i ARG. O tych typach silnika. Czym się różnią etc. Różnice w osprzecie, komputerach, kolektorach. Jest gdzieś założony taki wątek? Zmila chęcią bym poglebil swoją wiedzę na ten temat :-)
  6. Rozumiem. Dzięki za potrzebne informacje i wiedzę:-)
  7. Dobrze. Spokojnie. Wiem,że to podstawa. Chcę po prostu zrobić to raza dobrze :-) Po drugie. Planowanie głowicy wykonuje się gdy glowica jest lekko uszkodzona. To jesy moje zdanie. Ale wracając. Wychodzi na to, że mogę założyć te głowicę i nie bedzie z tym problemu? Dobrze zrozumiałem xd Całego adr'a? No przecież kupiłem taka głowicę. Czy chodzi Ci o silnik? JawoR36 z góry dziękuję za cenne informacje. Właśnie o takie porady mi chodziło. A mam jeszcze pytanie odnośnie kolekstora ssacego. Czy jesli podłącze ten bez tzw. Gruszki to będzie to funkcjonowało? Czy mogę zalozyc ten kolektor z gruszką bez tej plastikowej przepustbicy? Będzie to funkcjonować?
  8. Dobrze. Spokojnie. Wiem,że to podstawa. Chcę po prostu zrobić to raza dobrze :-) Po drugie. Planowanie głowicy wykonuje się gdy glowica jest lekko uszkodzona. To jesy moje zdanie. Ale wracając. Wychodzi na to, że mogę założyć te głowicę i nie bedzie z tym problemu? Dobrze zrozumiałem xd JawoR36 z góry dziękuję za cenne informacje. Właśnie o takie porady mi chodziło. A mam jeszcze pytanie odnośnie kolekstora ssacego. Czy jesli podłącze ten bez tzw. Gruszki to będzie to funkcjonowało? Czy mogę zalozyc ten kolektor z gruszką bez tej plastikowej przepustbicy? Będzie to funkcjonować?
  9. Po pierwsze witam wszystkich użytkowników! Tak jestem tutaj nowym uzytkownikiem. Napisze posta ogólnego. Z góry przepraszam i proszę administratora o "przesunięcie" posta na odpowiedni dział, gdyby ten nie był odpowiedni. Zaczynając. Audi posiadam od września 2016 roku. Kupiłem je ze względu na to,że potrzebowalem auta do zagazowania,by dojeżdżać na uczelnię. Wybór padł właśnie na ten model. Nie powiem urzeklo mnie auto itd. Jest swietne. Odpala nawet przy minus 22. Ale niestety od dwoch tygodni mam problem z silnikiem. Otóż z tak zwanej gruszki w 1.8 urwały się" lapki". Cały walek jednym słowem"szlag trafił". Na moja niekorzyść wpadlo to w głowicę i narobilo nie malo zamieszanie. Po wizycie u mechanika(tam gdzie gaz mi zakladano- mechanik sprawdzony) wykryto brak kompresji na trzech cylindrach. Jednym słowem z silnika zostal złom. Po rozebraniu okazalo sie, że winowajcą byly wspomniane lopatki. Teraz wyszedl drugi cyrk. Na glowicy mam napis ARG podczas gdy na naklejce we wnęce koła zapasowego napis ADR. Świadczy to o tym ze silnik był robiony. Tylko czy cały przekładany. Czy tylko glowica? Druga sprawa. Mam wuja mechanika( mieszkajacy ponad 60 km w jedna stronę ode mnie),z którym się konsultowalem. Niestety on tez dokładnie nie wie. Jedynie to przekladal caly silnik innemu posiadaczowi A4 z silinikiem 1.8 . Kupiłem tez od niego sprawdzoną głowicę i kolektor i parę innych rzeczy. I tutaj zadam moje pytanie. Czy kolektor zwykly(żeliwny) może zastąpić gruszke z mojego silnika. Tam jest podobno czujnik podcisnienia i gdy będzie błąd to auto może " wskoczyć" w tryb awaryjny etc? Chce być pewny bo mój wujo nie wie xd. On mówi,że w BMW pozbywal sie ustrojstwa i zaslepial otwór po tym i auto normalnie pracowalo. Nasyepna sprawa to glowica. Czy z napisem ADR podejdzie do tego silnika. Ta AGR ma steroeany napinacz elektronicznie a ta co kupilem nie. Po prostu nie wiem co mam juz robić... A auto kupilem w komisie, więc może oni cos kombinowali. Nawet w przebieg nie wierzę, że mial 167000 z hakiem. Po prostu juz długo szukalem tego modelu a 3/4 na rynku to trupy. A ten sie wydawał sensowny. Jestem tezecim wlascicielem. Po prostu chcę zrobić to auto i jeździć. No i założyłem mu gaz. Jeśli trzeba to zdjecia dodam jutro. Dzisiaj jest późno,a ja jutro mam zajecia.. Po prsotu chodzi mi o opinie etc. A i głowicę kupilem naprawde tanio. Chciałabym to jakos zalatwic. Do auta sie juz przywiazalem. Znam sie trochę na mechanice. Ale nieto az tak bardzo :-) P.s -w ostateczności wykonam planowanie etc. Ale to ostatecznosc. Z gory dziękuję i życzę miłego wieczoru!!! :-) :-) :-)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...