Skocz do zawartości

PrzemekZ

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O PrzemekZ

Informacje

  • Imię
    Przemek
  • Miasto
    Włocławek

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia PrzemekZ

0

Reputacja

  1. Zacząłem od zmiany filtra paliwa i jest poprawa. Auto odpala jak trzeba, jednak nadal dziwnie słychać pompę, wymienię również dla spokoju. Niestety w dalszym ciągu jest problem z turbo, po rozłączeniu klemy przez jakiś czas pompuje i potem jakby w ogóle nie działała, prawdopodobnie przechodzi w tryb awaryjny przez przeładowanie? Zawor n75 jest wymieniony na nowy, i przewody które od niego wychodzą również.
  2. Poza samą pompą reszta wygląda ok? Moje podejrzenia padły na nią już jakiś czas temu bo auto ma ciężko odpalić. Martwi mnie ten błąd przeładowania.
  3. Przepraszam, że tak późno ale przebywałem poza krajem, auto zostało. Tak więc na początek, był spory problem bo brakło mocy, turbo nie pompowało. Po odłączeniu klemy na kilka minut zawodnik został ożywiony. Niestety podczas testowania powyżej 5k rpm auto praktycznie nie chciało jechać, przy pedale w podłodze na mniejszych obrotach strzały. Z pewnie ważnych info, kata brak, druga sonda nie jest jeszcze wyłączona, zrobiony program, turbo regenerowane około 2,5 roku temu. Jestem też świeżo po wymianie reduktora lpg, stary nie trzymał ciśnienia(czerowny stag 250KM). Poniżej logi. 2+33 ben: Log #699387 LOG.TUNEZILLA.COM 2+33 lpg: Log #699389 LOG.TUNEZILLA.COM 3+20 ben: Log #699390 LOG.TUNEZILLA.COM 115+118 ben: Log #699391 LOG.TUNEZILLA.COM
  4. Które grupy powinienem zrobić?
  5. Cześć, po podłączeniu vaga wykryło błąd 16618. Ogólnie auto odcina moc, problem z płynną jazdą na benzynie. Na LPG wszystko ok. Załączam logi, kanał 003, 008, 011 na biegu 1,2,3 - niestety nie mam warunków do loga na 4. Log #691281 LOG.TUNEZILLA.COM Auto po mapie, bez kata, niestety sonda jeszcze nie jest wyrzucona programowo. Dzieje się tak od około miesiąca. Na pewno jest padnięty reduktor lpg(potwierdzone w serwisie,wymiana w sobotę, właśnie dotarł nowy), instalację będę stroić samodzielnie.
  6. Cześć, poniżej link do logów z grupy 115+118, proszę o informację czy wszystko wygląda ok. Logi wykonane na LPG. Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_sApSw.html
  7. To jest plug&play i musi działać. Sprawdź czy przejściówka/adapter jest dla Twojego systemu audio(adaptery dla bose i zwykłego zestawu róznią się).
  8. No cóż obawiam się, że może być różnie bo to jest niby wzmacniacz ? do zestawu głośnomówiącego. Aczkolwiek jest to iso i być może ogarnie radio. Ręki nie dam sobie uciąć. W razie czego masz zestaw w linku który podałem.
  9. Nic nie mostkuj. Nie ucz się druciarstwa. Myślę, że nie do końca wiesz czego szukałeś. https://www.ebay.co.uk/itm/Audi-A4-1998-Active-ISO-Radio-Stereo-harness-adapter-wiring-connector/181796881066?hash=item2a53f042aa:g:9yEAAOSw8axaGTDz
  10. PrzemekZ

    Rysunek techniczny

    Cześć, nie wiem czy dobry dział, jeśli nie to proszę o przeniesienie. Potrzebuję rysunek techniczny dystansu do a4 b6. Rozstaw standardowy, centrujący 57,1. Szerokość nie ma znaczenia bo podam lub po prostu dopiszę. Jest ktoś w posiadaniu takiej rzeczy ?
  11. Wiesz ja nie chcę próbować - chcę już wypróbowany schemat. Dużo osób decyduje się na taki zestaw i jestem ciekaw jakie wkładają pod to amorki. Sprawa dość pilna i jeśli nikt nie jest w stanie czegoś doradzić to po prostu wezmę to co jest podpisane jako amortyzator do zawieszenia sportowego, sachs lub bilstein. W razie czego prosiłbym o konkretny model i opinie. Nie chce, podkreślam, nie chce mega twardości ale obecny setup jednak wydaje się z miękki(może z racji tego, że tylne amortyzatory już wysiadają) ale i tak nie chce nic typowo sportowego typu właśnie koni.
  12. Wiem, że tematy były wałkowane ale jakoś nie mogę znaleźć nic konkretnego. Mam do wymiany amortyzatory, zawieszenie 1ba, ośka. Założyłem sprężyny eibach pro kit -30 i teraz muszę dobrać amortyzatory o mniejszym skoku niż standardowe. Chciałbym takie jak od s-line ale nie wiem czym się kierować w sklepie. W intercarsie zaproponowali mi koni za około 700 zł za sztukę ale to trochę wykracza poza moje mozliwości. Nie mówię, że chce wydać na to 100 zł ale powiedzmy, że chciałbym się zmieścic w 300-400 zł za sztukę. Pytanie czy jest coś takiego, nie koni, bilstein itp. Może być właśnie sachs, kyb, monroe. Tylko musi być dopasowane do zawieszenia sportowego.
  13. Właśnie fajny zabieg, wiem co mam zrobione i na jakich częściach i przyznajmy sobie szczerze - niewielkim kosztem. Chciałem kupić puszki na zamówienie ale jeżeli jest alternatywa i to równie dobra to czemu nie spróbować ? Oczywiście, że tłumiki w tej cenie którą podajesz szału nie zrobią I nie chce mieć hondy z mugenem tylko audi Ja osobiście stożka w życiu nie założę i nikt mnie do tego nie przekona Kata też mam usuniętego więc efekt byłby porównywalny. Mam speca od wydechu więc zrobienie tego to błahostka tylko muszę mieć potwierdzone informacje, że to działa.
  14. Cześć, bawił się ktoś z ori wydechem? Chciałem się dowiedzieć czy warto rozcinac tylne puszki i wstawić w nie kawałek prostej rury i spowrotem to zaspawac. Coś się poprawi? Znajomy w a6 c5 2.7 biturbo taki zabieg zrobił i nie powiem robi różnicę ale jak to będzie u nas na 4 tłokach brzmiało?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...