Skocz do zawartości

roorback

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O roorback

Informacje

  • Imię
    Konrad
  • Miasto
    podkarpackie

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia roorback

0

Reputacja

  1. Cześć, Panowie być może ktoś będzie w stanie coś podpowiedzieć. Kilka dni temu pojawił się następujący problem - klamka kierowcy przestała działać. Nie czuję żadnego oporu próbując ciągnąć za klamkę (chociażby w porównaniu do pozostałych klamek, gdzie przy pociągnięciu czuć że coś się dzieje, jest delikatny opór). Nie wiem po prostu jak jest skonstruowany ten mechanizm, czy mogło tam coś "spaść"? Jakieś cięgło wypadło z mocowania? jeśli tak to wystarczy wykręcić klamkę czy konieczne będzie zdjęcie tapicerki drzwi? Centralny zamek działa bez zarzutów, otwierany/zamykany zarówno z kluczyka jak i z pilota. Spotkał się ktoś z podobnym problemem? pzdr
  2. Stwierdził, że nie jest w stanie sprawdzić jaki jest kąt synchronizacji, ale jeśli jest nieprawidłowy, komputer to pokaże. A z nowości - dzisiaj zauważyłem, że silnik się uspokaja po tym jak trochę go "przegonię", tzn. na co dzień jeżdżę w miarę spokojnie, nie kręcę silnika wysoko. A dziś specjalnie po rozgrzaniu silnika postanowiłem trochę go rozruszać i jeździłem bardziej dynamicznie - kręciłem między 3 a 4 tys. I przy takiej jeździe na biegu jałowym jest spokój! Oczywiście po wyłączeniu silnika (ok. 30 min postój) sytuacja wróciła do "normy" - znowu wibracje na jałowym. Pozdrawiam
  3. Panowie, najswiezsze info uzupelniajace. Podpinalem auto pod komputer u mechanika - nie pokazalo niczego - wszystko ok. Czyli teoretycznie kat synchronizacji walu jest ok. Ponadto mechanik stwierdzil, ze poduszki pod silnikiem maja czujniki i gdyby cos z nimi bylo nie tak, komputer by to pokazal. Czyli poduszki teoretycznie tez ok. Ale jedna sprawa mnie zastanawia. Mianowicie wczoraj po ok 20 min jezdzie nagle silnik zaczal pracowac super cichutko, zero drgan. Dzis z rana po pierwszym uruchomieniu (zimny silnik) wibracje byly, ale po chwili zniknely (mowa o biegu jalowym) i znow silnik cichutki. Po kolejnym uruchomieniu sinlika niestety wszystko wrocilo do "normy" tzn do wibracji... Nic juz z tego nie rozumiem. Pozdrawiam
  4. Niczego takiego nie zauważyłem. Przy odpaleniu jak i gaszeniu samochodu. Słychać natomiast 'klekot', ale po podniesieniu maski okazało się że powodem jest osłona silnika. Docisnąłem ją w okolicy wlewu oleju i ten objaw znika. Nie wiem czy przy wymianie rozrządu została źle osadzona/zamocowana? Jak ona w ogóle jest mocowana, bo przyglądałem się, ale żadnych śrub nie widzę (w poprzednim aucie osłonę miałem przykręcaną trzema śrubami)? Wracając do tematu, wibracje tylko na biegu jałowym, po lekkim wciśnięciu gazu ustają. Wibruje mi maska silnika, w środku delikatnie to czuć. Drążek zmiany biegów drga minimalnie - myślę że nie odbiega od standardu TDI (choć pewności nie mam, nie jeździłem wcześniej b8). Pozdrawiam Zawartość dodana 8 minutes later Dodam, że poza rozrządem wymienione zostały rolka prowadząca i rolka napinająca pasek wielorowkowy. Być może ma to jakiekolwiek znaczenie. Czytałem na innych forach (m.in. mazda, honda, ford, opel), że owszem pojawiały się takie sytuacje po wymianach rozrządu, a wiązały się np. z tym że "pasek przeskoczył o 1 ząbek". Prośba o info
  5. Cześć, prośba o opinię w poniższej sprawie. Jakiś czas temu kupiłem b8 2,0 tdi 143km. Przy zakupie oglądaliśmy silnik, nic nie wzbudzało naszych podejrzeń. 2 dni po zakupie oddałem auto do mechanika na wymianę rozrządu. Kilka dni temu zauważyłem dziwne wibracje silnika. Szczególnie widać to na masce przy podszybiu. Silnik pracuje równo, nic dziwnego poza tymi wibracjami się nie dzieje. Po lekturze forum w zakresie padającej dwumasy, raczej obstawiam, że nie o nią chodzi. Silnik wibruje mocniej po uruchomieniu. po rozgrzaniu silnika trochę mniej, ale nadal to widać. Spotkał się ktoś z Was z podobną sytuacją? Pozdrawiam Zawartość dodana 13 minutes later Dodam tylko, że problem występuje na biegu jałowym. W czasie jazdy wibracji nie ma
  6. Witam, samochód posiadam od niedawna. Prośba o info. Wkładam kluczyk do stacyjki - nic się nie dzieje. Wydaje mi się, że po jego włożeniu powinny zapalić się kontrolki, MMI itd. Wszystko włącza się dopiero po dociśnięciu kluczyka i uruchomieniu silnika. Spotkał się ktoś z taką sytuacją? Ostatnio po wylączeniu silnika chciałem domknąć szybę. włożyłem kluczyk i d*pa. Musiałem uruchomić silnik, wtedy podziałało. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...