Skocz do zawartości

Jezol

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Jezol

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Poznań

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    3.0 TDI V6
  • Kod silnika
    BKN
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Jezol

0

Reputacja

  1. Jezol

    Turbina odłączona

    Witam pojawiam się tu po jakimś dłuższym czasie > w moim Audi A4 B7 > 3.0TDI 204km porobiłem dużo rzeczy, rozrząd dwumas sprzęgło regeneracje turbo przejechałem 300km i nagle pojawił się błąd, który myślałem, że regeneracja turbo wyleczy bo znów się turbo odłączyło - przy odpalaniu silnika mignął ekran zapaliły się wszystkie kontrolki mimo, że wcześniej zgasły i od samego startu turbo nie działa ;/ Wcześniej po odłączeniu i przeciągnięciu auta pojawiał się błąd nastawnika turbiny i teraz mam pytania 1: Czy nastawnik turbo jeśli bym wymieniał może być z innym numerem czy musze szukać takiego samego ? 2: Jeśli może być z innym numerem to czy może być np z A6 gdzie moc zaczyna się na 240km ? 3: Czy to możliwe, że gdzieś jest jakiś problem elektryczny np masa albo wilgoć i powoduje u mnie takie problemy? Jak tak to gdzie zacząć szukać Jest też problem z czujnikami parkowania - podczas zimy czy opadów deszczu mgły itd nie działają a jeśli mamy dość dobrą pogodę bez opadów nagle cud, są oki > jakieś porady? Za jakiekolwiek odpowiedzi byłbym wdzięczny
  2. Jezol

    Turbo pada

    Witam Taka sytuacja. Wróciłem z urlopu - 2 tygodnie autko stało w garażu. Wsiadam, odpalam i jadę, rozgrzałem silniczek, troszkę później go przeciągnąłem ( około 3,3k obrotów ), dojechałem do miejsca docelowego, zatrzymałem się nie gasząc silnika, poczekałem jakieś 10 minut i ruszam dalej - tylko, że bez turbo ponowne uruchomienie nie pomogło. Dojechałem do domu, odstawiłem auto na kilka godzin, odpalam i jadę a tu moje turbo znów działa. Sytuacja powtarza się od 3 dni, czasami od samego uruchomienia jeśli silnik jest rozgrzany, czasami łapie go podczas jazdy gdy przez jakiś czas jadę poniżej 1,8k obrotów gdzie turbo śpi. Czekam za mechanikiem by zrobić diagnostykę lecz jestem ciekaw co może być przyczyną Jakieś sugestie? Znajomy mówił mi o zaworze 94 od turbo ale powiedział, że najpierw muszę sprawdzić czy jeszcze go mam, następnie w chwili wolnego czasu czytałem o turbo wyłączającym się podczas jazdy na wyższych obrotach gdzie pompowtryski siadały lecz akurat wydaje mi się, że to ciut inne objawy. Na kompa mam termin za tydzień i nerwy mi siadają jak tylko turbo się wyłączy więc piszę tutaj
  3. Witam, wyskakiwał mi błąd kolektora ssącego P1018 więc skontaktowałem się z mechanikiem i usłyszałem, że on proponuje potencjometr ( operacja 300zl ) Jakieś doświadczenia z tym potencjometrem ? Ogólnie chciałem usunąć klapki i zmodyfikować program lecz odradził mi to na tą chwilę. Ktoś ma jakieś dobre rady na ten temat? Pozdrawiam
  4. Jezol

    Kilka pytan świeżaka.

    d4ri0 Mogę Cię spytać ile wyniosło Cię zrobienie wszystkiego? Ja pytałem kilku "profesionalistów" i ceny były rozbieżne za sam rozrząd... od 4,5k do 10k haha
  5. Jezol

    Kilka pytan świeżaka.

    Witam, jestem tu nowy Nabyłem swoje pierwsze Audi. Audi A4 3.0TDi Quattro 2005r, rozrząd na łańcuchu. ( dodam, że liczę się z kosztami eksploatacji auta ) Kupiłem je od Pana, który na oleju 5w40 longlife przejechał 30k km, co nie było zbyt mądre. Przy odpalaniu było słychać łańcuch, póki napinacze nie załapały, po wymianie oleju było lepiej. Teraz nie wiem czy jestem przewrażliwiony czy nie ale co chwila mam wrażenie, że jednak go słychać olej zalałem 5w30 Castrola longlife, lecz ja będę go zmieniał co 12-15k km, mimo zaleceń https://www.youtube.com/watch?v=9adYQvbYPqE Tu podsyłam filmik z odpalania, ciut długo załapuje lecz jedna świeca jest już zajechana i wyświetla błąd. Ciężko określić dźwięk z filmiku lecz może ktoś będzie w stanie coś powiedzieć ;p Pytania, zaczynając od świecy, jedna jest wypalona to wymieniać jedną czy wszystkie ? Korektor dolotowy, kupować nowy i wymieniać co wiąże się z większym kosztem czy usunąć klapki z tego ? Filtr cząsteczek, póki co zostawić czy profilaktycznie się go pozbyć? Biały dymek na 1 stopniu powyżej zera, nie gęsty to raczej zwykła para powstała na wskutek spalania co nie ? żadne wycieki raczej bo tak to byłaby gęsta i pojawiała się przez cały czas a tu przestała po rozgrzaniu silnika Również jeżeli ktoś ma jakieś porady co by tu zrobić by polepszyć waruneczki auta to poproszę o podpowiedź.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...