Skocz do zawartości

GrubyAFN

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O GrubyAFN

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Wielkopolska

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    2.5 TDI V6
  • Kod silnika
    AFB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia GrubyAFN

0

Reputacja

  1. GrubyAFN

    2. 5 tdi na 2.8 v6

    Kurde wiesz taki silnik mam pod ręką za grosze, a lepszy ryc niż patrzenie na furke.
  2. GrubyAFN

    2. 5 tdi na 2.8 v6

    Witam! Zamierzam zrobić swap Silnik mam z a6 c4 2.8 v6 174km Obecnie mam 2.5 A4 b5 99polift Skrzynia automat 5hp-19 dey, z tego co wiem skrzynia ta szła też w benzynie, nie wiem co z bebnem i wiązka, czy jest p&p, nie mogę nigdzie znalezc informacji na ten temat więc pytam tu! Następna sprawa jest taka. Jaki sterownik do tego zestawienia będzie dobry? Czy ktoś z was ma jakąś wiedzę na ten temat? Sterownik do skrzyni jak i motorka. Proszę o odpowiedź na pytanie, nie odpychanie mnie od tego, mam serdecznie dosyć tej kury, 3 raz pompy nie wymienię! Z poważaniem
  3. GrubyAFN

    Lekki spadek mocy

    Witam! Mam problem z moim 2.5. Tdi tip tronic + quattro 99 po lift. Przelozylem silnik z dawcy 97, złożyłem wszystko, nie grało wskakiwal błąd doładowania ponieważ uszkodzona była membrana w grusce. Wymieniona gruszka usunęła mój problem z turbina, klapa gaszaca i całymi podciśnieniami. Obecnie auto dobrze pracuje wkreca się jednak odnoszę wrażenie że nie ma tego co powinien mieć ten silnik. Komputer nie pokazuje żadnych błędów, jest czysty, rzekome dane rzeczywiste odczytywane programem wow, mówią mi że wszystko jest w najlepszym porządku, silnik chodzi cicho nie wydaje nadzwyczajnych dźwięków, kręci się lekko, jedyne co sugeruje mi jakieś problemy to mrugajaca lampka mil... Wyczerpalem już swoje pomysły, jedyne co przychodzi mi do głowy to uszkodzony przepływomierz, jednak i jego wartości są ok, turbina podczas jazdy ładuje ok 2tys minibar czyli tak jak być powinno wyliczona wartość przeplywki w okolicach 376 a zadana waha się w przedziale 250-365. Geometria chodzi bardzo lekko Egr działa tak jak powinien Pompa nie daje jakoś dziwnych znaków wykończenia bądź zmęczenia. Na pełnym gazie samochód przeciąga na biegach jednak nie czuć tego doładowania turbiny które powinno delikatnie chociaż wcisnąć w fotel. Turbina nie jest zepsuta, nie posiada lozow... Skrzynia też jest ok, nowy filtr oraz olej jakieś 2mc temu zalany, dedykowany, Jedyne co zostaje mi w głowie to to że mógłby pospadac krzyki i nie paliłby na któryś cylinder, miałem już kiedyś coś podobnego i auto nie miało pełnej mocy jednak chodziło bardo głośno i nie przyjemnie Obydwa coolery oraz rura odlotowa przy zderzaku i nad kolektorem zaraz koło puszki od filtra wymyta.. Brak nieszczelności w układzie dolotowym... Czy ktoś z was spotkał się z podobnym problemem bądź mógłby mnie nakierowac co może znaczyć lampka mil pomimo braku błędów w komputerze :) Będę serio bardzo wdzięczny za odrobinę nadziei :)
  4. Witam, posiadam b5 tke z 99r jeżdżę nią jakoś pół roku i wszystko było si od jakiegoś tygodnia po kliknięciu na klawisz cd zmieniarki, wyskakuje komunikat no cd. Cały czas wszystko grali ładnie i bez problemu system bose duże radio zmieniają jest pełna oddała płytę lecz chyba ponownie nie zapanowała pod laser po wyciągnięciu kasetki. Zastanawiam się nad kupnem innej chodź nie do końca jestem przekonany że w tym jest problem czy ktoś z was miał podobny problem?
  5. GrubyAFN

    Przerywanie w oda

    Witam, posiadam b5 tke z 99r jeżdżę nią jakoś pół roku i wszystko było si od jakiegoś tygodnia po kliknięciu na klawisz cd zmieniarki, wyskakuje komunikat no cd. Cały czas wszystko grali ładnie i bez problemu system bose duże radio zmieniają jest pełna oddała płytę lecz chyba ponownie nie zapanowała pod laser po wyciągnięciu kasetki. Zastanawiam się nad kupnem innej chodź nie do końca jestem przekonany że w tym jest problem czy ktoś z was miał podobny problem?
  6. Witam, posiadam b5 tke z 99r jeżdżę nią jakoś pół roku i wszystko było si od jakiegoś tygodnia po kliknięciu na klawisz cdc od zmieniarki, wyskakuje komunikact no cd. Cały czas wszystko graloi ładnie i bez problemu. W aucie zamontowany jest system bose. Radio duże i zmieniarka na 6 płyt firmi digital sound system. Zmieniarka jest pełna. W dzień uszkodzenia oddała płytę lecz chyba ponownie po włączeniu kasety nie podała wybranej do odtwarzacza plyt w zmieniarce. Zastanawiam się nad kupnem innej zmieniarki chodź nie do końca jestem przekonany że w tym jest problem. Czy ktoś z was miał moze podobny problem?
  7. Gaz podłoga i gwałtowne hamowanie jakos 120-30km/h, nie tyle co przez głupie katy a;e za zakretem droga zablokowana...
  8. Nie potrzebne napięcie, kiedy zlokalizowałem bezpiecznik(myślałem że tak jak w wielu innych po prostu gniazdo OBD nie posiada go) i zamontowałem gniazdo, wszystko działa.. Dzięki, wyskakuje błąd 00542=czujnik wzniosu końcówki wtryskiwacza... Podmienony na sprawny 100%, błąd NADAL WYSKAKUJE ale jest także błąd 00539, czujniki temperatury listwy paliwowej czyli czujnik n108. Temperatura paliwa na kompie -5 stopni, gdzieś czytałem że to podana przez komputer ale, ten czujnik jest odopwiedzialny za podniesienie obrotów na zimnym silniku i coś jeszcze? Jednak nie podnosi wcale pomimo że pokazuje -5 stopni C...
  9. Witam! Mam problem z moim A4. Silnik 1.9 TDI AFN skrzynia Automatyczna. Samochód od pewnego czasu, a właściwie dwóch tygodni nie jeździ tak jak powinien. Powodem prawdopodobnie jest mrugająca kontrolka świec żarowych... Tylko.... Problem tkwi w tym że obstawiałem, czujnik stopu, działa jak należy. Wyciągnołem turbo, działa jak należy, luzów 0, geometria w jak najlepszym stanie, nie była nawet mocno brudna. Zaworki podciśnieniowe dobre, oba *obok grószki i pod rurą od coolera, podmieniane. Czujnik wsysanego powietrza, zaadaptowany z rury od golfa 3, o takich samych numerach. Przepływka podmieniona, sprawna, egr, zabrudzony, podmieniony, węże od coolera dobre, szczelne. Cooler wyczyszczony, szczelny.NIC! Nie zmieniło się nic. Pewnie mogłem podłączyć pod OBD! Nie, właśnie nie mogłem bo kostka jest urwana, podjąłem się nawet naprawy, ale + nie ma prądu... Chciałem ten prąd odszukać myśląc że przetarty kabel jest gdzieś, zapominając kompletnie o tym iż reszta tych kabli wchodzi przecież grubą jak ... wiązkę. Prawdopodobnie bo kiedyś już tak miałem[sprawdzeniu wszystkiego wystarczyło tylko przecisnąć pedał hamulca... ], kiedy przyśpieszyłem gwałtownie do 120/140 i musiałem szybko zahamować, Od tamtej pory samochód nie idzie a kontrolka świec non stop mruga... Pomocy, sprawdziłem chyba wszystko co mogłem zostały mi do wymiany co niektóre wężyki od podciśnień ponieważ dziś mi zabrakło.... Macie jakieś pomysły? Schemat skąd wychodzą kable od obd jeśli chodzi o silnik i jego elektryke, nie chce już podmieniać na czuja...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...