Skocz do zawartości

ShadeX

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ShadeX

Informacje

  • Imię
    Rafał
  • Miasto
    Kołobrzeg

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia ShadeX

0

Reputacja

  1. Witam. Proszę żeby ktoś zerknął na moje logi i powiedział mi czemu silnik się często dławi przy normalnej jeździe, rano odpala za trzecim razem (zawsze)... Logi robiłem sam dlatego przepraszam, że nie jest więcej obrotów ale się już bałem w sumie, dodatkowo przy logach 002 033 przy końcówce zaczął mrugać check i wywaliło błędy 16684 i 16688. Miałby ktoś chwilę żeby zerknąć na to ? Audi A4B6 1.8T BFB http://vaglogi.pl/log-002_033_rY49Al.html http://vaglogi.pl/log-115_118_cPojs.html http://vaglogi.pl/log-003_020_93Dvu.html
  2. Witam. Mam problem i postanowiłem poradzić się fachowców, stąd ten post. Ostatnio pękł mi wąż do chłodzenia turbo i szukam używanej części (oryginał w serwisie ok 400zł, zamienników oczywiście brak). Na allegro jest tego jak na lekarstwo a jak już jest to drogo. I teraz pytanie, wąż z mojej Audi chłodzi turbo, a znalazłem na aukcji taki sam wąż tylko, że z Audi A6 i tam jest ten wąż opisany jako do smarowania... Podpowiecie coś ? W załączniku zdjęcie węża wyciągniętego z mojego samochodu oraz link do aukcji która mnie zaciekawiła tutaj --> http://allegro.pl/waz-rura-turbiny-audi-a6-c5-1-8-t-awt-06b121497b-i6798450565.html#thumb/2 Mój model samochodu: Audi A4 B6 1.8T 163km BFB
×
×
  • Dodaj nową pozycję...