Skocz do zawartości

mati05069723

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O mati05069723

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Kartuzy

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.6
  • Kod silnika
    ADP
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Wstawię zdjęcia jak został ustawiony rozrząd bo po zakręceniu silnikiem i przyłożeniu foli do rury dolotowej powietrza można było zauważyć że powietrze nie było zasysane. Jak można sprawdzić czy zawory nie są uszkodzone, nie zdejmując głowicy? Zawartość dodana 46 minutes later Okazało się ze, koło pasowe powinno być ustawione do drugim symbolu [zdjęcie]. Spowodowało to obrót wału korbowego o 90 stopni, a co za tym idzie przemieszczenie się tłoka z dolnego położenia w górne. Silnik był więc kręcony gdy tłok zamiast być w GMP był w DMP. Nie wiem jak to jest możliwe skoro silnik jest kolizyjny ale odpalił. I tu pojawia się kolejny problem ponieważ odpala tylko gdy prawie całkowicie zatka się dolot powietrza zostawiając tylko niewielki otwór. w czym może być problem?
  2. Witam serdecznie. Z góry przepraszam za błędy ale jest to mój pierwszy post na forum i niestety dotyczy problemu z uruchomieniem silnika. Audi a4 b5 95r, 1.6 ADP 101KM Sprawa wygląda następująco: Chwilę po odpaleniu samochód zgasł i nie dało się go ponownie uruchomić, kręcił ale ani troche nie chciał załapać. Silnik kręci, benzyna do listwy wtryskowej dopływa, prąd na wtryskach i fajkach świec jest. Pasek rozrządu był luźny wiec, pomyślałem że przeskoczył. Zdjąłem pas przedni, Jednak nie zdążyłem się przyjrzeć czy rozrząd był dobrze ustawiony bo brat go rozebrał i zaczął krecić wałem korbowym i wałkiem rozrządu. Mam nadzieje że silnik nie jest kolizyjny bo parokrotnie ustawiliśmy źle rozrząd i kręciliśmy wałem korbowym. Teraz ustawiony jest według schematu, pierwszy tłok ustawiony w GMP , palec w kopółce na pierwsz tłok ,znaki ustawione prawidłowo, ale dalej nie odpala. Moje pytanie brzmi jak sprawdzić czy zawory nie są uszkodzone i co dalej mam robić?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...