Skocz do zawartości

B.babartek

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O B.babartek

Informacje

  • Imię
    Bartek
  • Miasto
    Koszalin

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.8 TFSI
  • Kod silnika
    CABB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam wszystkich. Prawie rok temu kupiłem A4 B8 1.8 TFSI 160KM. Do tej pory praktycznie nic się nie działo, ale... niedawno zauważyłem plamę oleju pod autem, stawiam do zaufanego mechanika, diagnoza - wywalone uszczelki, pod kolektorem ssacym, podstawą filtra oleju i pompą podciśnienia. Wymiana uszczelek z ASO. Odbieram auto, robię 150km i nagle check silnika - błąd "nieszczelność układu dolotowego powietrza" oraz "zbyt uboga mieszanka paliwa"... i znowu wyciek oleju. Diagnoza - niesprawny separator oleju, wymiana. Odebranie auta, kilka kilometrow i znowu wyciek. Do tego rano na zimnym silniku mocno nim trzęsie i strzela z tlumika, gdy się rozgrzeje silnik się uspokaja. Mechanik rozkłada ręce, nie wiem co jest przyczyną zbyt wysokiego ciśnienia oleju w silniku i wywalania uszczelek. Macie jakieś pomysły lub doświadczenia?
  2. Jeśli diesel to tylko 3.0 ? w audi innych silników raczej bym nie szukał
×
×
  • Dodaj nową pozycję...