Skocz do zawartości

moris93

Pasjonat
  • Postów

    29
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O moris93

Informacje

  • Imię
    Łukasz
  • Miasto
    Zator

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia moris93

0

Reputacja

  1. moris93

    Nie chce odpalić

    Dokładnie wszystkiemu winien czujnik temperatury. Ja zakładałem zamiennik i śmiga bez problemu
  2. moris93

    Nie chce odpalić

    Wymieniłem czujnik temperatury i wygląda na to że on był wszystkiemu winien. Przepustnica się zaadaptowała obroty wróciły do normy i brak błędów
  3. moris93

    Nie chce odpalić

    Dzisiaj podmienilem przepustnice na drugą Ori i jest to samo cały czas jest błąd 17987 nie da się go skasować, a podczas adaptacji wyskakuje error. Żadnych innych błędów nie ma, ale z ciekawości przeglądałem inne kanały i na kanale 001 pokazywało temperaturę 136 stopni na rozgrzanym silniku. Musiał bym jeszcze zobaczyć po nocy jaką temperaturę pokazuje bo może w tym jest problem
  4. moris93

    Nie chce odpalić

    Kod błędu 17987 moduł sterujący przepustnica adaptacja nie została rozpoczęta Wczoraj przy próbie adaptacji wyskakiwał error i nie dało się zrobić Dzisiaj wyciągnę przepustnice wyczyszcze i spróbuję jeszcze raz Czyscilem przepustnice i dużo razy próbowałem ja adaptować przez vcds, ale za każdym razem wyskakuje error. Czyli wygląda na to że przepustnica jest walnieta. Zamówiłem już na podmianę używana Ori i zobaczymy
  5. moris93

    Nie chce odpalić

    Nie mam w tej chwili Jutro podłącze do kompa i wrzucę kod błędu
  6. moris93

    Nie chce odpalić

    Z błędów był tylko błąd adaptacji przepustnicy i nie da się go skasować.
  7. moris93

    Nie chce odpalić

    Witam Zmagam się z kolejnym problemem w mojej 1.8t. Sprawa wygląda tak że po nocy jak rano chce odpalić auto to zapała i od razu gaśnie i tak parę razy dopiero jak trzymam wciśnięty gaz to auto odpala i muszę go trzymac na obrotach żeby się trochę zagrzał bo inaczej znowu zgaśnie. Później w ciągu dnia jak nie ma problemu z odpalaniem, tylko po nocnym postoju. Ostatnio zauważyłem że wolne obroty utrzymują się w granicy 1000. Dzisiaj chciałem zrobić adaptacje przepustnicy vcds-m i nie da sie, jak wchodzę na adaptację to w polu gdzie powinno pokazywać postęp adaptacji jest ERROR i nie da się nic zrobic. I od długiego czasu wydaje mi się że po przegazowaniu obroty wolno spadaja ,a czasem bardzo wolno. Ogólnie to auto jeździ okej choć czasem przy przyspieszaniu jak wciśnie się pedał do podłogi to w granicach 2500obr czuć tak jakbym odpuścił gaz i znowu go wcisnal. Czy problem może być w przepustnicy? I czemu nie da się jej zaadaptować ?
  8. moris93

    Auto zgasło

    Wygląda na to że sprężarka klimatyzacji się skończyła i to wszystko przez nia, a ten dym musiał być ze sprzegla. Jeszcze jedno pytanie czy przy wymianie sprężarki po zatarciu muszę czyścic układ czy nie trzeba
  9. moris93

    Auto zgasło

    Wiatrak na chłodnicach dziala. Ale zastanawia mnie czemu auto zgasło i nie chciało odpalić
  10. moris93

    Auto zgasło

    Witam Jadąc dzisiaj przytrafiła mi się dziwna sytuacja. Mianowicie jadac w korku temperatura na zewnątrz 37 stopni, włączone swiatla, radio i klima. Nagle auto z niczego zgasło ale radio nawiew i wszystko szło dalej. Próbowałem odpalic, ale rozrusznik zrobił pół obrotu i wyłączał się i tak kilka razy. Zepchnalem auto na pobocze otworzyłem maskę wszystko wyglądało ok więc kolejna próba odpalenia , auto zapaliło ale zaczęło coś dymić z przodu w okolicach alternatora i znowu auto samo zgaslo. Nie zdążyłem zobaczyć skąd dokładnie ten dym, odczekalem jeszcze z 5 min kolejna próba auto zapaliło i już działało normalnie. Dojechałem do domu chciałem zobaczyć czy wszystko ok i okazuje się że klima nie chłodzi, na przycisku załącza się ale nie chlodzi. Ma ktoś jakieś podejrzenia co się stalo, albo miał coś podobnego Z góry dziękuję za pomoc
  11. Witam Posiadam a4 b6 sedan z nie oryginalnym radiem. Chciałem założyć w tylną półkę Ori subwoofer i jakiś wzmacniacz (może ktoś ma coś do polecenia jakiś konkretny model ew.parametry które wystarcza pod ten subwoofer. Ori wzmacniacza nie mam więc kable muszę ciągnąć. Wiem że temat wałkowany i trochę już tego przeczytałem, ale może ktoś coś polecić Z góry dziękuję za pomoc
  12. moris93

    Eibach sportline

    Siemanko Wiem temat był przerabiany ale chciałem zobaczyc jak prezentuje się autko, a tego nie znalazłem Pytanie czy ma ktoś może zdjęcie a4 b6 na sprężynach eibach sportline jak wygląda autko i opinię jak się jezdzi. Aktualnie mam zawieszenie 1be i myślę nad sprężynami sportline
  13. zalezalo by mi zeby ogarnac pb bo planuje wywalic kata wylaczyc druga sonde i jakis program zrobic . Ogólnie to czuć ze na lpg duzo lepiej sie zbiera. Tez myslałem nad sprawdzeniem ciśnienia paliwa, filtr jest nowy założony
  14. Wymieniłem dzisiaj to kolanko z odmy i zaworek co jest w trójniku z odmy poskladalem wszystko do kupy zrobiłem logi i wyglada na to ze d*pa raczej nic sie nie zmienilo Dynamiczne 115-118 http://vaglog.pl/log-115_118_HSerM9y.html 003-020 http://vaglog.pl/log-003_020_Z8ZGLi.html 002-033 http://vaglog.pl/log-002_033_o327XG3.html statyczne Pb 033 http://vaglog.pl/log-033_DK3G1.html LPG http://vaglog.pl/log-033_m7wQGJ.html Błędy kasowane przed kazdym logiem. Raz wyskoczył błąd czujnika temperatury G62 później sie juz nie pojawił
  15. Nie miałem juz pomysłów co może byc nie tak brak mocy taka rozbieżność w logach i wgl i postanowilem wymienic ten zaworek z odpowietrzenia skrzyni korbowej i cos mnie tkneło zeby zdemontowac caly kolektor ssacy okazało sie ze kolanko od odpowietrzenia skrzyni tez jest uszkodzone. Części zamówione jutro wymienie i ponownie zrobie logi zobaczymy co wyjdzie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...