Skocz do zawartości

Piotrus_wro

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Piotrus_wro

Informacje

  • Imię
    Piotrek
  • Miasto
    Wrocław

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Piotrus_wro

0

Reputacja

  1. Jakiś wosk syntetyczny. Jest najbardziej odporny. Czas leżakowania będzie też zależny od warunków atmosferycznych, czy garażujesz czy pod chmurką.
  2. Jak poznać czy wosk się skończył ? Po woskowaniu lakieru, lakier dostaje właściwości hydrofobowych czyli przy kontakcie z wodą, będą tworzyć się takie fajne kropelki :). Dopóki będą piękne kropelki, to będzie jeszcze leżeć wosk. Tak w skrócie.
  3. Cześć , we Wrocławiu polecam, tanio i bardzo dokładnie, z konserwacją elementów. https://pitcar.pl
  4. Świec nie sprawdzałem, w takim razie sprawdzę, ustawienie kąta też sprawdzę, Dzięki Ci Kamilu . A to odpalanie, nierówna praca silnika i chmurka przez chwile, może być spowodowane wytartym wałkiem rozrządu? W pełni sprawny silniku w ogóle nie powinno być chmurki przy odpaleniu? Jeszcze jedno pytanie, czy jest to normalne że w logu grupy 011, przy 3300 tys obrotów jest spadek ciśnienia z 2352 do 2208 a potem ponowny wzrost do ok 2320?
  5. Witam, moje a4 b6 1,9 tdi AWF jest już, po zabiegach regeneracji turbo, wymianie uszczelnienia wtryskiwaczy, czyszczenie egr, ic. Auto dobrze jeździ, jedyny problem który pozostał, to nierówna praca silnika przy odpaleniu na zimnym silniku w niskiej temperaturze poniżej 2 stopni C.po postoju nocnym. Nierówna praca silnika wystepuję ok 15 sec, oraz w tym czasie dymi z wydechu jasnym dymem. Mechanik który robił auto sugerował już wymianę wałka rozrządu ponieważ krzywki są powycierane, oraz klapy gaszącej egr. Wrzucam logi dynamiczne i statyczne proszę o ocene. Pozdrawiam Logi Dynamiczne : Grupa 000 http://log.malonetuning.com/spreadsheet/229006 Grupa 001 Grupa 003 http://log.malonetuning.com/spreadsheet/229007 Grupa 004 Grupa 008 http://log.malonetuning.com/spreadsheet/229009 Grupa 010 http://log.malonetuning.com/spreadsheet/229010 Grupa 011 http://log.malonetuning.com/spreadsheet/229011 Grupa 013 http://log.malonetuning.com/spreadsheet/229012 Grupa 001 004 http://log.malonetuning.com/spreadsheet/229013 Grupa 011 010 http://log.malonetuning.com/spreadsheet/229014 Logi Statyczne Grupa 000 http://log.malonetuning.com/spreadsheet/229015 Grupa 001 http://log.malonetuning.com/spreadsheet/228471 Grupa 003 bs http://log.malonetuning.com/spreadsheet/229016 Grupa 004 http://log.malonetuning.com/spreadsheet/229017 Grupa 005 http://log.malonetuning.com/spreadsheet/229018 Grupa 011 bs http://log.malonetuning.com/spreadsheet/228473 Grupa 013 http://log.malonetuning.com/spreadsheet/228475 Grupa 018 http://log.malonetuning.com/spreadsheet/228476 Grupa 023 http://log.malonetuning.com/spreadsheet/228477 Logi 001 i 004 musze jeszcze raz zrobić, chyba że starczą z podwójnych logów. Dodam jeszcze że były zamieniane wtryskiwacze 4 z 3 Dodaje jeszcze logi 013-018- 023 http://log.malonetuning.com/spreadsheet/229095
  6. Wypowie sie jakiś kolega, co sądzi o moich parametrach w logach, pozdrawiam
  7. Poprawiłem już, zastąpiłem poprzedni link do grupy 013 i dodałem grupę 023
  8. Witam Koledzy :)mam problem z avf, podejrzenie na zapieczonej geometrii turbo i wtryski za dużo leja, objawy mam takie że przeładowuje turbo przy wyższych obrotach i w chodzi w tryb awaryjny, na niższych oborach czasem słabo się wkręca na wyższe obroty, na zimnym silniku przy niskiej temperaturze nierówno pracuje silnik przez chwile, chciałbym abyscie się wypowiedzieli, ponieważ w tym tygodniu daje auto do warsztatu aby zrobili turbo i wtryski oraz wyczyścili egr i it, nie chciałbym żeby mi kitu wciskali. Logi dynamiczne grupa 001-http://log.malonetuning.com/spreadsheet/227585 grupa 003- http://log.malonetuning.com/spreadsheet/227820 grupa 008 http://log.malonetuning.com/spreadsheet/227589 grupa 010 http://log.malonetuning.com/spreadsheet/227590 grupa 011 http://log.malonetuning.com/spreadsheet/227592 grupy 001 004 http://log.malonetuning.com/spreadsheet/227584 grupa 003 008 011 http://log.malonetuning.com/spreadsheet/227587 grupa 003 011 http://log.malonetuning.com/spreadsheet/227586 grupa 010 011 http://log.malonetuning.com/spreadsheet/227591 logi statyczne: grupa 000 - http://log.malonetuning.com/spreadsheet/227594 grupa 004-http://log.malonetuning.com/spreadsheet/227596 grupa 018-http://log.malonetuning.com/spreadsheet/227599 grupa 013 http://log.malonetuning.com/spreadsheet/227908 grupa 23 http://log.malonetuning.com/spreadsheet/227907 Grupa 000 bs http://log.malonetuning.com/spreadsheet/227594 grupa 003 bs http://log.malonetuning.com/spreadsheet/227595 grupa 011 bs http://log.malonetuning.com/spreadsheet/227597 grupa 011 bs http://log.malonetuning.com/spreadsheet/227597 Proszę was o ocenę i sugestie co jeszcze zrobić z logami ponieważ pierwszy raz to robię :), Pozdrawiam was Koledzy i z góry dziękuje za pomoc. Pytanie jeszcze mam jaki warsztat we Wrocławiu polecacie ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...