Skocz do zawartości

RobsonK

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O RobsonK

Informacje

  • Imię
    Robert
  • Miasto
    Wałbrzych

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    1.8
  • Kod silnika
    ADR
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia RobsonK

1

Reputacja

  1. Witam, czy ktoś z Was się orientuje czy w pompie wspomagania można wymienić sam zawór regulujący ciśnienie w układzie? Pompa sprawna, ale na wolnych obrotach problem ze wspomaganiem, szczególnie podczas wyjeżdżania spomiędzy dwóch aut lub parkowania. Jedyne co udało mi się znaleźć to właśnie tego typu zawór jak niżej.
  2. Najlepsze jest to że przed wigilią byłem na rocznym przeglądzie i nic nie wyszło. Oczywiście nie mówiłem że mam stuki w zawieszeniu.
  3. Witam. Problem polega na tym że jadąc autem słychać z tylnego zawieszenia ( albo przynajmniej z jego okolic) niepokojące stuki ( nie metalowe). Stuki te słychać nawet na najmniejszych nierównościach i dochodzą z obu stron niezależnie. Co najważniejsze, tuleje belki wymienione, amortyzatory, odboje i sprężyny wymienione. Stuki te były słyszalne zarówno przed jak i teraz po wymianie tych elementów. Gdzie tkwi problem?
  4. To akurat najmniejszy problem, mam tylko nadzieję że wymiana tego zaworu rozwiąże problem. A Ty u siebie przeprowadzałeś podobną operację?
  5. Chodzi o zawór ciśnieniowy, który pomaga utrzymać wysokie ciśnienie w układzie wspomagania bez względu na obroty silnika. U mnie problem polega na tym, że podczas parkowania wspomaganie prawie w ogóle nie działa, podczas jazdy po mieście działa przyzwoicie. I stąd moje pytanie związane z tym zaworem, czy można go wymienić bez potrzeby wymiany całej pompy.
  6. Jak wyżej, proszę o odpowiedź.
  7. Witam, czy w silniku 1.8 ADR jest możliwość wymiany samego zaworu od pompy wspomagania, i czy ten element jest dostępny osobno gdzieś w hurtowni lub sklepie. Z góry dziękuję za pomoc.
  8. Hej, w moim modelu niema tej gruszki, niestety albo stety. Dziwi mnie tylko fakt że przy 6000 obr/min Przepustnica otwiera się jedynie do około 25 stopni, to chyba nie jest normalne, oczywiście pomiar zrobiłem jedynie na postoju na biegu jałowym.
  9. Pomoże ktoś w tej sprawie?
  10. Witam, moja Audiczka od kilku tygodni ma problem z mocą a raczej jej brakiem podczas przyspieszania. Na warsztat wziąłem przepustnicę, podpiąłem pod kompa i sprawdziłem wartość otwarcia przepustnicy na biegu jałowym: - przy 900 obr/min około 4 stopnie - 6000 obr/min niespełna 25 stopni Pomiar oczywiście dokonany na postoju. Przepustnica była czyszczona i adaptowana kilka miesięcy wcześniej i było ok. Czyżby to czujnik położenia przepustnicy? I jeszcze pytanko, czy ten czujnik jest zintegrowany z przepustnicą czy występuje jako osobny element?
  11. Dzięki wielkie. Czyli pomimo, że u mnie nie ma czujników zużycia, mam założyć klocki z czujnikami. Ale to nie problem, kable się obetnie i już.
  12. Witajcie ponownie, Ferodo fdb1167 czy fdb1451 na przód do tarcz 280/22, wg katalogu na stronie Ferodo - te pierwsze, mechanik po vinie twierdzi, że te drugie. Czekam na propozycje.
  13. A jakie firmy dobrać, tarcze i klocki.
  14. Co konkretnie da zmiana na większy rozmiar, no i jakich producentów dobrać na przód. Poza tym wiąże się to ze zmianą zacisków i pewnie czegoś jeszcze.
  15. Jesteś obcykany w temacie więc zapytam Cię o to jaki komplet tarcz i klocków na przód, wiem że 280/22 tylko w jakiej konfiguracji, zimmermann, ferodo, trw, ate.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...