Jump to content

RobsonK

Pasjonat
  • Content Count

    20
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About RobsonK

Informacje

  • First name
    Robert
  • Location
    Wałbrzych

Car

  • Car model
    A4 B5
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    1997
  • Engine
    1.8
  • Engine code
    ADR
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB
  1. To akurat najmniejszy problem, mam tylko nadzieję że wymiana tego zaworu rozwiąże problem. A Ty u siebie przeprowadzałeś podobną operację?
  2. Chodzi o zawór ciśnieniowy, który pomaga utrzymać wysokie ciśnienie w układzie wspomagania bez względu na obroty silnika. U mnie problem polega na tym, że podczas parkowania wspomaganie prawie w ogóle nie działa, podczas jazdy po mieście działa przyzwoicie. I stąd moje pytanie związane z tym zaworem, czy można go wymienić bez potrzeby wymiany całej pompy.
  3. Jak wyżej, proszę o odpowiedź.
  4. Witam, czy w silniku 1.8 ADR jest możliwość wymiany samego zaworu od pompy wspomagania, i czy ten element jest dostępny osobno gdzieś w hurtowni lub sklepie. Z góry dziękuję za pomoc.
  5. Hej, w moim modelu niema tej gruszki, niestety albo stety. Dziwi mnie tylko fakt że przy 6000 obr/min Przepustnica otwiera się jedynie do około 25 stopni, to chyba nie jest normalne, oczywiście pomiar zrobiłem jedynie na postoju na biegu jałowym.
  6. Pomoże ktoś w tej sprawie?
  7. Witam, moja Audiczka od kilku tygodni ma problem z mocą a raczej jej brakiem podczas przyspieszania. Na warsztat wziąłem przepustnicę, podpiąłem pod kompa i sprawdziłem wartość otwarcia przepustnicy na biegu jałowym: - przy 900 obr/min około 4 stopnie - 6000 obr/min niespełna 25 stopni Pomiar oczywiście dokonany na postoju. Przepustnica była czyszczona i adaptowana kilka miesięcy wcześniej i było ok. Czyżby to czujnik położenia przepustnicy? I jeszcze pytanko, czy ten czujnik jest zintegrowany z przepustnicą czy występuje jako osobny element?
  8. Dzięki wielkie. Czyli pomimo, że u mnie nie ma czujników zużycia, mam założyć klocki z czujnikami. Ale to nie problem, kable się obetnie i już.
  9. Witajcie ponownie, Ferodo fdb1167 czy fdb1451 na przód do tarcz 280/22, wg katalogu na stronie Ferodo - te pierwsze, mechanik po vinie twierdzi, że te drugie. Czekam na propozycje.
  10. A jakie firmy dobrać, tarcze i klocki.
  11. Co konkretnie da zmiana na większy rozmiar, no i jakich producentów dobrać na przód. Poza tym wiąże się to ze zmianą zacisków i pewnie czegoś jeszcze.
  12. Jesteś obcykany w temacie więc zapytam Cię o to jaki komplet tarcz i klocków na przód, wiem że 280/22 tylko w jakiej konfiguracji, zimmermann, ferodo, trw, ate.
  13. Jeszcze pytanko o przednie tarcze i klocki, czy też potrzebuję te pierścienie i łożyska?
  14. Masz na myśli jeden z dwóch węży które łączą odmę przy silniku z wężem dolotowym przy przepustnicy? Raczej wątpię a jestem prawie pewien że to niemożliwe, ale dla pewności sprawdzę. W najgorszym wypadku poszły uszczelnienia, może też pierścienie, wykonam kompresję i zobaczymy wtedy.
  15. To jeszcze z innej beczki, założyłem w tej sprawie inny wątek ale brak odpowiedzi, chodzi o odmę. Po kupnie audiczki była "wolna" i chciałem wszystko połączyć. Wymienione wszystkie węże na nowe, odma z bloku silnika wymontowana i wyczyszczona na zicher. Niestety, finał był taki, że pod ciśnieniem zaczęło wywalać olej przez bagnet więc musiałem odmę uwolnić. Co może być tego przyczyną? Za wszystkie podpowiedzi będę wdzięczny.
×
×
  • Create New...