Skocz do zawartości

Marques Coma

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Marques Coma

Informacje

  • Imię
    Marek
  • Miasto
    Wałbrzych

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. może teraz bardziej czytelne? Może ktoś umie to zinterpretować ? http://vaglog.pl/log-011_1AOh9KQ.html http://vaglog.pl/log-003_vvjs1.html
  2. Logi robiłem vcds,em Lite. Nie wiem czemu takie logi wyszły a w zasadzie nie wyszły. Błąd przeładowania oczywiście, że się pojawia, bo nie raz kasowałem check engine właśnie z tego powodu. ale czy przy zawalonej geometrii zdażały by się przypadki, kiedy można jednak auto rozpędzić i wkręcić na większe obroty?
  3. Witam. Mam problem z pracą silnika w swoim B6 1.9 tdi AVF. Od jakiegoś czasu auto łapie notlauf, kiedy próbuję go wkręcić na obroty powyżej 3000, wyskakuje czasem check engine. Generalnie w większości przypadków auto rozpędza się do około 120 km/h. Ostatnio próbowałem zastosować "patent" ze strzykawką i wężykiem podłączonym do gruszki turba, bo może ewentualnie sztanga się zacina. Specjalnie nic to nie dało. Są sytuacje kiedy zdaża się, iż auto mogę rozkręcić powyżej wspomnianych 3000 obrotów i do większych prędkości ale jest to sporadyczne, nie wiem od czego uzależnione. Ogólna praca silnika na obrotach jest trochę "twarda" jak to niektórzy nazywają. Robiłem logi 011 i 003 dynamiczne ale nie znam się na interpretacji, więc proszę o wskazówki u interpretację. LOG-01-003-xxx-xxx.CSV LOG-01-011-011.csv LOG-01-011-xxx-xxx.CSV
×
×
  • Dodaj nową pozycję...