Skocz do zawartości

andrzejchylek90

Pasjonat
  • Liczba zawartości

    19
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O andrzejchylek90

Informacje

  • Imię
    andrzej
  • Lokalizacja
    rzeszów

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rocznik
    1986
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam wymieniam amortyzatory na nowe i mam pytanie stary amortyzator przedni ma ścięty uchwyty wspierający sprężynę a nowy ma okrągły. Czy w czymś to będzie przeszkadzało jak założę amortyzator Z okrągłą podstawką? Dla czego ona jest ścięta? Dzięki za podpowiedź.
  2. Pasek już swoje ma widać jak przy napinaczu lekko skacze ale tragedii nie ma ale to też by była przyczyna do spadania ładowania?
  3. Witam Posiadam problem z ładowaniem alternatora zawsze wszystko było oki ładowanie 14,3v a od wczoraj gdy odpalę auto jest 14,3 a później spada na 12,5 v. Proszę o pomoc gdzie co mam szukać czy to wina alternatora czy przewodów bądź akumulatora?? Z góry dziękuję za podpowiedź.
  4. andrzejchylek90

    2.0 TDI BKD LOGI

    Witam mam podobny problem z tym silnikiem i doszedles co to za przyczyna?
  5. Witam piszę tutaj na forum a4 bo nie mogę się nic dowiedzieć o swojej a3 8P silnik 2,0 TDI 2003 rok z innych forach problem tkwi w tym że jak doda się gazu tak jakby z turba wydobywa się dzwiek syczenia powietrza oraz czasem przy dużym dodaniu gazu brak mocy. Po zrobieniu logow maxiecu wychodzi na to ze turbo moim zdaniem przeładowuje i pojawiają się błędy 16618 0x10 Regulacja ciśnienia doladowania; osiagniety koniec zakresu regulacji, 18051 Sporadyczny Błąd z centralnym elektronicznym układzie sterowania. Zrobiłem logi dynamiczne grupy 11, 11+03+10. dodaje zdjęcia z logów są na wykresie bo posiadam program maxiecu. Proszę bardzo o fachową poradę czy turbo do regeneracji czy szukać czegoś innego??? Dodam że sprawdzałem sztangę turba wszystko jest oki wężyki podciśnienia oki. Z góry bardzo dziękuję za pomoc.
  6. Witam przeglądałem sobie w a4 b6 w vcds MK i nagle przerwało połączenie i nie da się połączyć z MK z układem kierowniczym i centrala elektroniczna. według mnie przerwał się chyba kabelek od połączenia. Podpowie mi ktoś który pin odpowiada za połączenie z modułem komfortu bądź centrala elektroniczna??? podpowiem też że miałem zawilgocone kable pod siedzeniem kierowcy moduł suchy ale wody coś tam było. co dalej szukać z góry dziękuje za podpowiedź.
  7. Witam ma problem z połączeniem do Centrali elektronicznej, modułu komfortu, układ kierowniczy za każdym razem jak próbuje się połączyć pstryka cichutko jakby zamki w dzwiach. Posiadam program Maxiecu i tuż przed tą awarią wszystko chodziło dobrze głównie chciałem zmienić kodowanie bo na fisie wyświetlało mi się że dzwi od kierowcy to są dzwi od pasażera i po zmianie kodowania nie mogłem się dostać do sterownika. Podpowie mi ktoś czy to ja zrobiłem ten problem czy coś się uszkodziło. Z góry dziękuję za podpowiedź.
  8. Witam dodałem dopiero logi pomógł by ktoś czy oki jest wszystko??? z góry dziękuję:)
  9. Jak tylko zrobię to je dodam może mi się uda dzisiaj. czyli na pierwszy rzut oka jest oki??
  10. Witam Proszę o ocenienie logów dynamicznych fachowo. Problem tkwi że kumpel który ma taką samą a4 lepiej mu się zbiera na starcie niż moje. Nie posiadam vaga tylko maxiecu ale logi idzie odczytać. Prosił bym o ocenienie czy turbo działa prawidłowo. dodam ze Egr jest zaślepiony. Dzięki a odpowiedź.
  11. tak mam przełącznik wszystko działa tylko nie to.
  12. a podpowiesz mi gdzie mniej wiecej szukać tego modułu w aucie?? i jak to sprawdzić czy przód z tyłem razem działa?
  13. Witam mam takie pytanie nie działa mi manetka FIS przyciskam i nic sie nie zmienia cały czas jest zasięg km i nic nie idzie zmienić czy to jest normalne w audi 2002 roku czy manetka do wymiany??? jak ja sprawdzić czy odrazu kupić nową? dziekuję za pomoc:)
  14. Witam mam taki problem z czujnikami wstecznymi gdy wbijam wsteczny bieg piszczy przez około 3 sekundy ale nic się nie dzieje gdy wbije drugi raz nic nie słychać dopiero jak zgaszę auto na nowo zapale znowu piszczy przy wbiciu biegu. Sprawdzałem vcds i jest błąd 01543 pomoc przy parkowaniu tyłem zwarcie do masy i są jeszcze inne 4 ze brak z przodu czujników. I mam pytanie czy te z przodu trzeba założyć żeby tył działał i od czego zacząć żeby zlikwidować ten błąd. Posiadam radio RNS-E czy na nim ma się wyświetlić coś odnośnie czujników czy tylko dzwiękowo to jest audi jest z 2002 roku i od niedawna kupiłem go i już czujniki nie działały. Z góry dziękuję za pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...