
dial987
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
17 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O dial987

Informacje
-
Imię
mateusz
-
Miasto
Ostrów
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2001
-
Silnik
2.0
-
Kod silnika
ALT
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Multitronic
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Sam jeszcze do tego nie doszlem ale czyszczenie nic ci nie Pomorze chyba że masz ją uszkodzoną, na sam przód podłącz komputer i zobacz błędy ja u siebie podmienilem przepływomierz i nic to nie dało.
-
No jest tak jak piszesz, ok poczytam i sprawdzę.
-
Przebieg 307 tys
-
Aha ok no ja podmienilem czujnik położenia walka z przodu pod pokrywką rozrządu na walkę ssący i nic zero zmian.ale akurat mam napewno do wymiany bo jest słaby jak postów dwa dni kupię nowy bo i tak mnie to czeka.
-
Czujnik przełożony ale błąd nadal wybija po przejechaniu kilku km i zmian zero, wczoraj gdy w dzień było 22stopnie auto zapalilo znacznie lepiej praktycznie odrazu i nie trzęslo to by wynikało że albo odlot jest gdzieś nieszczęsny albo czujnik temp chociaż niby pokazują dobrze tak stwierdził elektryk a który czujnik jest odpowiedzialny i daje sygnał do kompa ten za silnikiem koło grodzi? Dodam że niedawno wymieniłem cały termostat z czujnikiem jakieś 3 miesiące temu. Trochę mnie niepokoi ten walek ssący bo ma duży skok jak założę klucz na niego i poruszam w prawo i lewo.
-
sprawdziłem przejście do sterownika od kostki od nastanika i przejscie i napięcie jest ,bezpiecznik kolo sterownika od nastawnika tez wporzadku.
-
Nastawnik odpada pół dnia przekladalem od kolegi i to samo podejrzewam że to wariator bo ma duże skoki i rzuca mocno olejem tak jakby nie trzymał ciśnienie jest jeszcze jeden objaw jak jest zimny to po oddalenie terakocie jak diesel przez 3 sek i tak jakby zaciagnie olej i już przestaje.
-
-
Napięcie sondy przed kat.mam 1.5volta a za kat. 0.5 V na postoju i zapalonym silniku to normalne? Czujniki cieczy pokazują normalnie na ciepłym i zimnym i utrzymuje 90 stopni.
-
Napięcie sondy przed kat.mam 1.5volta a za kat. 0.5 V na postoju i zapalonym silniku to normalne? Czujniki cieczy pokazują normalnie na ciepłym i zimnym i utrzymuje 90 stopni.
-
Ja mam automata multitronic obroty spadają szybko po wciśnięciu gazu w podłogę na postoju wydaje się w porządku, ciężko powiedzieć czy kolektor ssący jest szczelny psikalem już różnymi planami na kolektor wszędzie i niby nigdzie nie wciąga powietrza ale to może być złudzenie niewiem czy go nie wyciągnąć
-
niestety logów nie porobie bo komp mi nawalił...dolot spradzony i raczej szczelny wszystko mib jest tak jak powinno bez logów ciezko cokolwiek powiedzieć bede sie staral w piatek podjechac i podłaczyc boshem kts 520
-
Ok dzięki
-
No nie dokładnie Ostrów tylko Ostrzeszów ok posprawdzam odlot i podłączenie go dziś
-
Ok sprawdzę to, a jaką przyczynę miałeś?