Skocz do zawartości

lukaswch94

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O lukaswch94

Informacje

  • Imię
    Łukasz
  • Miasto
    Wałbrzych

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BPW
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON
  1. Jak sprawdzić tą sondę ?
  2. gdyby coś było z uszczelką to myśle ze by to było non stop dlatego tym że troche go pociekło to sie zbytnio nie martwie moje myślenie jest podobne , jestem laikiem w sumie w tych sprawach ale myśle tak samo że niby komputer myśli że sie wypala dpf a fizycznie go nie ma , ale jakie to może byc powiązanie z tym dymieniem to nie wiem ;/ jakiś pomysł jak to sprawdzić? mineło jakos z 10dni , problem w tym że nie zawsze jak sie silnik nagrzeje to dymi, nieraz jest tak tzn częsciej że jeżdze normalnie po 70km dziennie i nic nie kopci a zdażyło sie od tego momentu dwa razy już że kłędy dymu np dzisiaj po przejechaniu łącznie 70km
  3. Płynu nie ubywa , ani oczek nie ma w płynie. Jedynie co zauważyłem to że troche mokro jest pod zbiorniczkiem wyrównawczym, mechanik co robił mi remont silnika łącznie z planowaniem głowicy i nową uszczelką pod głowicą twierdzi że jeśli płyn jest ponad maximum a jest to normalne to jest że troche mogło wywalić ten nadmiar. Dodam że od generalnego remontu przejechałem jedynie 800km, cały czas jezdze ostroznie z wkrecaniem silnika na większe obroty, max 2500obrotów. Do tego ten błąd filtra cząstek stałych ... a auto ma go wyciętego.
  4. tak turbo jest okej , ładnie ciągnie, sprawdzane było, gdyby to było turbo to by się to działo od czasu do czasu czy raczej ciągle?
  5. Witam Was. Mam pewiem ze swoim autkiem, otóż auto przeszło generalny remont silnika, łącznie z pompowtryskami. Lejący jeden wtrysk lejąc wypalił dziure w tłoku i silnik sie zatarł. Ale wymienione mam wszystko co możliwe od panewek , po popychacze itp itd. Problem polega na tym że od czasu do czasu dzieje się tak że zaczyna kopcić bardzo mocno na biało-siwo na wolnych obrotach tylko na ciepłym silniku. Podczas jazdy to kopcenie jest znacznie mniejsze ale jak dojezdzam do świateł to kłeby dymu wydobywają sie w znmacznym stopniu, do tego dochodzi smród w kabinie. Wczoraj jak jechałem zapalił sie check engine, dzisiaj rano podjechałem do mechaników żeby zobaczyli co to za błąd i okaząło sie że błąd dotyczy DPF , ale autko ma wycięty ten filtr. wykasowali błąd, po przejechaniu 70km znowu zapalił sie check engine i autko zaczeło kopcić ponownie, zatrzymałem sie i odpiąłem wtyczke od EGR. przejechałem jakies 10km z odpiętą wtyczką, nadal wydobywał sie dym , po 10km zatrzymałem sie by ponownie podpiąc wtyczke do EGR i przestało kopcić. Dodam że przed remontem silnika było to samo od czasu do czasu. Żadnych innych błędów na VAGu, wtryski pracują prawidłowo, nie dzieje sie to na codzien tylko co jakiś czas. Ma ktoś jakiś pomysł gdzie szukac problemu? Męczące to jest że wydało sie prawie 6tyś na remont a dalej jest coś nie halo. Z góry dzięki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...