Skocz do zawartości

Koval19

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Koval19

Informacje

  • Imię
    Jakub
  • Miasto
    Słupsko

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia Koval19

0

Reputacja

  1. Napinacz kosztowal 650zl a łańcuch 126 Wysłane z mojego Redmi 4 przy użyciu Tapatalka
  2. Tylko, że tak szybko? Minęły 2 tygodnie Wysłane z mojego Redmi 4 przy użyciu Tapatalka
  3. Przepraszam, nowy jestem i nie do końca umiem dodawać tematy. Łańcuszek i napinacz, firmy nie znam Wysłane z mojego Redmi 4 przy użyciu Tapatalka
  4. Witam, posiadam audi a4 b6 1.8t 2002r silnik avj i mam dziwny problem, gdyż występował u mnie dość wyraźny zgrzyt podczas jazdy i przy zimnym rozruchu. Diagnoza postawiona przez mechanika - łańcuch i napinacz zmiennej fazy. Jako, że trzeba kopać cały przód postanowiłem wymienić zmienną fazę razem z rozrządem kpl. Zgrzyty ucichły, został jedynie mały pisk przy rozruchu i czasem coś zazgrzyta podczas odpalania ale wiadomo, możliwe, że napinacz nie dostaje na starcie oleju i zgrzytnie, słyszałem, że to częsta bolączka 1.8t. Była cisza podczas jazdy, do momentu gdy wybrałem się moją b6 nad morze. Po przejechaniu 500km, gdy ruszałem spod świateł w granicy 2/2,5 tys obrotów gdy puściłem gaz zazgrzytalo cos w silniku (dźwięk idento jak ten który wydaje zmienna faza) pomyślałem, że to może jednorazowy przypadek, przecież jest wymieniona na nową. Wróciłem do domu i niestety ten zgrzyt pozostał i głowie się co to może byc, dlatego zwracam się do was o pomoc. Czy możliwe by to był brudny smok, nieodpowiedni olej czy już sam nie wiem co? Jeśli ktoś sie z czymś takim spotkał lub ma wiedzę w temacie proszę bardzo o pomoc. Pozdrawiam! Wysłane z mojego Redmi 4 przy użyciu Tapatalka
  5. Pasek jest wymieniony dziękuję bardzo za odpowiedź
  6. Czyli lepiej sprawdzić inne rzeczy zamiast walić kasę w błoto Dziękuję za radę. A myślisz, że przy obecnym stanie mogę jeszcze km nakręcić?
  7. Dziękuję za odpowiedź, żadna kontrolka nie wyskakuje a ten zgrzyt róznie, raz jest raz go nie ma, ale gdy się pojawia to jest słyszalny dość głośno. Nie chcę od razu się porywać z wymianą. A lepiej w późniejszej fazie wymienić cały rozrząd czy wysrarczy łańcuch i napinacz?
  8. Dziękuję za odpowiedź, tylko temat nieco się różni, mi nie stuka na jałowym. Chciałbym żeby ktoś kto juz to przerabiał powiedział mi czy mogę na tym się poruszać jeszcze jakiś czas
  9. Witam, jestem nowy na forum, a swoje audi zakupiłem miesiąc temu. Posiadam silnik 1.8t i tutaj nasuwają się moje pytania. Czasem bo nie zawsze się to dzieje ale przy rozruchu na zimnym silniku słychać zgrzyty przez ok. 2-3s. Wskazuje to na to, że byłby to napinacz łańcucha zmiennych faz rozrządu. Z góry podkreślam, że brak mi funduszy na naprawę całego rozrządu, a poprzedni właściciel wymienił pasek itd. Moje puerwsze pytanie, czy mogę normalnie na tym jeszcze jeździć? Czy muszę to już robić? Na odpalonym silniku i niskich obrotach nie słychać żadnych zgrzytów itd. Drugie pytanie, ile kosztowałaby naprawa całego rozrzadu? Mechanik powiedział mi, że lepiej żebym nazbierał i wymienił cały rozrząd itd. Wolę zapytać tutaj osób które przerabiały sprawę. Nie wiem czy mogę normalnie jeździć czy mam się czym martwić? Proszę bardzo o pomoc :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...