Jump to content
  • Content Count

    29
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

Informacje

  • First name
    Mateusz
  • Location
    Sochaczew

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2002
  • Engine
    1.9 TDI
  • Engine code
    AWX
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Zrobiłem ten gruszki na zimnym I takie są wartości jak dla mnie to coś jest nie tak 20200110_103127.mp4
  2. Właśnie problemów z hamucami nie zauważyłem, wężyki podciśnienia zmienione na nowe , egr już nie ma I klapy gaszącej więc podciśnienie idzie tylko na turbo I hamulce A może to być przez zacinającą się zmianą geometrię? A dlaczego turbo dmucha słabiej na zimnym silniku . Jak zrobiłem log statyczny grupy 11 to na off było 987 A na on 996 A na rozgrzanym było na off 995 A na on 1006 od czego to może zależeć I czemu tak mało pokazuje ?
  3. Dzięki za zainteresowanie. W poniedziałek zrobię taki test I dam znać co i jak . A jeszcze mam taki problem nie wiem czy tak jest w wszystkich tdi ale jak np lecę sobie autostradą I wcisne gaz do końca to nie przyspiesza A jak trochę popuszcze to wbija w fotel co może takie objawy powodować?
  4. Nie ma u mnie chłodniczki spalin egr . Auto trzyma temperaturę 90 stopni . Był robiony test I spalin w układzie chłodniczym nie ma . Jak jest odpalone I tak sobie chodzi na wolnych obrotach to węże są miękkie A jak się przejade I kręcę tak do 4 tyś to wtedy węże są twarde jak kamień.
  5. Witam wszystkich od jakiegoś czasu mam problem z autem . Przy wyższych obrotach wyrzuca płyn chłodniczy tym kanałem w zbiorniczku. Węże twarde test zrobiony nie ma spalin w ukladzie , korek podmieniony i dalej o samo , ogrzewanie grzeje dobrze . Silnik to 1.9 tdi awx kończą mi się pomysły A zanim ściągnę głowicę wolę się zorientować czy coś może byc jeszcze . Dzięki za pomoc i zainteresowanie
  6. Podobno jest mapa na 170 koni Ale jakoś tego nie czuć . Wężyki sprawdzone ,zmieniłem te co idą do zaworka n75 . Geometria też chodzi , słychać jak turbo gwiżdże przy obciążeniu. Czy to moze być wina programu?
  7. Czasami zamula I nie chce przyśpieszyć
  8. Witam wszystkich czy mógłby ktoś zerknąć na logi dynamiczne i stwierdzić czy wszystko jest w porządku albo czy jest coś nie tak ?grupa 011 i 03 ? http://vaglogi.pl/log-011_003_Xht8ar.html
  9. Witam . Jakiś czas temu zmieniłem zaciski tylne na nowe od tam tego momentu ręcznego nie ma . Próbowałem ustawić na tej regulacji w środku w aucie ale nic to nie dało. Zdjąłem zaciski żeby zobaczyć jak chodzą tłoczki okazało się że z lewej strony wogule nie mogłem wkręcić tłoczka A z prawej nie cofał się jak go wkrecałem tylko się wcisnął po prostu I moje pytanie brzmi co jest nie tak ?
  10. Jednak zdecydowałem się na felgi 16 i opony 205/55/16
  11. A co myślicie o rozmiarze 205 50 17 ?
  12. Witam wszystkich na forum . Jakie opony zimowe najlepiej założyć na fegi 17 ? Auto kupiłem na letnich 235 45 17 a nie wiem jaki ma być rozmiar ziomych . Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedzi .
  13. Wydaje mi się że jak by to były pierścienie to by stracil na dynamice . Jak zdjąlem rure tą przed turbo od strony zimnej to jest zaolejona a z weza który idzie od odmy do dolotu kapie olej . Właśnie najwięcej oleju jest w dolocie rozłączyłem rury między intercoolerem A kolektorem I tam było widać że jest go znacznie więcej załączyłem wcześniej zdjęcie na którym to widać . Też odpaliłem i odkręciłem korek wlewu oleju to jakas chmurka dymu z niego poleciała z bagnetu to samo . A gdyby turbo padało po gorącej stronie to chyba by nie było oleju w dolocie
  14. Jak rano odpalam I tak sobie chodzi na wolnych obrotach z 2 min to jak depne przy ruszaniu widzę chmurę dymu A później już tego nie ma do kolejnego zatrzymania I gdy znowu ruszam to jest dym . Dzięki za zainteresowanie
×
×
  • Create New...