Skocz do zawartości

M@teo

Pasjonat
  • Postów

    61
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O M@teo

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Polska

Auto

  • Model
    A3 8P
  • Nadwozie
    Hatchback
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BKD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia M@teo

0

Reputacja

  1. Po wyminie przepływki na nową problem z brakiem mocy już nie występuje , przestał strzelać z wydechu ale dalej mam problem z szarpaniem podczas jazdy z stałą prędkością i to tylko gdy jadę powoli , błędów brak , też potrafi rzucać silnikiem na wolnych obrotach , jakieś sugestie co może powodować problem ? Odpinałem wężyk od regulatora ciśnienia paliwa ale nie dało sie jechać tak szarpał więc chyba jest sprawny , świece są nowe , cewki jeszcze oryginały ale po odpięciu kostki praca silnika się zmienia więc też raczej sprawne . W aucie ktoś wyłączył kontrolkę check engine i wyciął katalizator , czy to sonda może to powodować ?
  2. Nie zasysa , odma działa poprawnie , mi się wydaje że to wężyk sam w sobie jest jakiś za miękki już go z dwa razy wymieniałem bo pękł przy opasce
  3. W aucie już wymieniłem świece , pompę paliwa ,zaworek odmy z kompletną odmą , wężyki podciśnienia , zawór DV , przepływka , napinacz rozrządu a kombi zawór z układem Sai usunięty. Myślałem żeby cewki może zmienić bo są orginalne jeszcze ale nie wiem . Auto jest bez katalizatora więc zapchany wydechu odpada. Nieraz strzeli w wydechu zauważyłem też że zasysa jakoś mocniej ten wężyk co idzie od zaworu odmy do kolektora. ale przez to by przecież nie szarpał podczas wolnej jazdy
  4. założyłem nowy przepływomierz i zrobiłem logi , ale auto nadal potrafi szarpnąć ale tylko gdy jade powoli . Dołączam logi dynamiczne Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
  5. chciałem przeczyścić przepływke , wyjąłem wkład i tak sie zastanawiam czy tu czasem nie powinien być taki drucik ?
  6. ciężko było bo samemu musiałem zrobić ale coś wyszło , ten pomiar niżej lepiej wyszedł Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
  7. mam dynamiczny 002, 020, 31 , jutro postaram się zrobić dynamiczny 33 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
  8. tu mam ale zrobiłem log statyczny , to w takim razie przepływka do wymiany czy coś jeszcze może zakłócać przepływ ? Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
  9. A jaki powinien być poprawny przepływ ? Maksymalnie mi pokazało 123g/s . Przed tymi logami troche regulowałem gruszke turbo bo doładowanie było dopiero przy 4 tyś i to jak stopniowo popuszczałem pedał gazu , teraz jest lepiej już przy wciścniętym pedale do końca jedzie równo i tak jak powinien
  10. z góry przeprarszam za podpięcie do tematu ale nie chce zakładać nowego o tym samym , a więc ktoś zerknie na logi i podpowie co jest nie tak ? Autko poszarpuje lekko podczas równej jazdy i rzuca silnikiem na wolnych obrotach , błędów w sterowniku brak . kod silnika app 180KM statyczne Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum dynamiczne Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
  11. M@teo

    logi 1.8t

    Witam wszystkich , ktoś mógłby mi sprawdzić logi ? Problem jest taki że autko jakoś jedzie przy wciśniętym pedale gazu do podłogi ale jak lekko popuszczę albo sie bawie gazem to wtedy wbija w fotel , nieraz czuć moc od 3 tyś nieraz od 4 tyś obserwowałem to na 3 biegu , też czasami strzeli z wydechu i potrafi rzucać silnikiem na postoju albo szarpać podaczas jazdy Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
  12. Właśnie zacząłem się tym interesować od kiedy zaczęło mi ubywać płynu . Po zrobieniu 300 km z zakręconym korkiem płynu jest na min I gdy odkręcę korek po przejażdżce to nagle słychać jak uchodzi ciśnienie i poziom się podnosi i to dosyć sporo bo jak jest na samym dnie to nagle jest połowa jak odkręcę,. Gdy jeżdżę z poluzuwanym korkiem nic nie ubywa i właśnie w zbiorniczku jest ten ciemny osad jak by spaliny . A termostat założyłem ten beż talezyka
  13. Termostat zmieniony na ten który ma się otwierać przy 87 stopniach dalej jest to samo , temperatura rośnie do 100 stopni wtedy załączają się wentylatory i zbija temperaturę na chwilę do 94 stopni. Płyn chłodniczy zalałem nowy A w zbiorniczku taki nalot i jakiś brokat . Juz nie wiem co robić , czy to chłodniczka egr puszcza spaliny ? Proszę o pomoc
  14. Właśnie patrzyłem na allegro na termostaty i jedn sie otwierają przy 105 stopniach jest cały z obudową i czujnikiem a drugi to wkład i otwiera sie przy 87 stopniach , mi dziś temperatura skoczyła do 100 stopni a wentylator chodził tylko jak by na pierwszym biegu po odpięciu kostki od czujnika temperatury dmuchał mocniej , ehh najpierw chyba zmienię termostat i dam znać czy coś się zmieniło
×
×
  • Dodaj nową pozycję...