Skocz do zawartości

banan1274

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O banan1274

Informacje

  • Imię
    Patryk
  • Miasto
    Zgorzelec

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1996
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AEB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia banan1274

0

Reputacja

  1. Tak, sprawa rozwiązana. Kupiłem drugi komputer za 35zl+ przesyłka i wszystko jest ok. Dzięki wszystkim za pomoc. A propos twojego problemu kolego to masz tak od jakiegoś czasu czy od kiedy posiadasz auto? I drugie pytanie czy auto ma moc w stosunku do doładowania czy ładuje a nie jedzie?
  2. Komp musi mieć ten sam nr seryjny? Czy możliwe jest zeby ktoś założył kompa od innego modelu?
  3. A co jeszcze mówią logi? Wszystkie czujniki pokazują poprawnie? A kompa nie trzeba czasem wymieniać razem ze stacyjka i licznikiem?
  4. Zrobilem logi. W między czasie zmieniłem turbo na zregenerowane. W trakcie logów turbo walilo prawie 1.5bar po czym spadało do 1bar iPod koniec obrotów było już 0.5bar. http://vaglog.pl/log-001_025_7kGE8c.html http://vaglog.pl/log-008_013_7U3m8.html http://vaglog.pl/log-002_007_xRYgN79.html
  5. Zaglądałem do ECU i nie widać tam żeby ktoś wymieniał kość z mapą, bo z tego co wiem to przy takiej operacji są wlutowane stopki i kość jest demontowalna, turbo też raczej by nie wytrzymało takiego doładowania (seryjne). A wiecie jak sprawdzić przepływke czy jest sprawna? Błąd żaden nie wywala, wiem bo mam waga. Gdybym chciał podmienić na inną na próbę to muszą być chyba te same nr na przepływce nie? A tak w ogóle to wszystkie 3 kostki wpięte w puszkę filtra powietrza są od przepływki, czy jest tam jeszcze inny czujnik ??
  6. Witam. Mam problem z moją Audi A4B5 1.8T aeb. Auto kupiłem niedawno ale od początku jest problem z doładowaniem. Zaczęło się od tego że turbo słabo ładowało. Podpiąłem zegar i zobaczyłem 0,2 bar Więc zacząłem szukać i znalazłem że na wtyczce od zaworka n75 jest urwany jeden kabelek. Zrobiłem to, pojechałem na jazde i na zegarze ukazało się 1,2bar... czyli turbo ładuje ile fabryka dała. Pomyślałem że to może być wina zaworka n75 więc przełożyłem go od kuzyna audi 1.8t u którego normalnie ładuje 0,47bar i po zmianie u mnie dalej ładuje 1,2bar.. Poczytałem trochę na forach ale nic mądrego nie znalazłem, lecz gdzieś wyczytałem że u innych jak ładuje za dużo to występuje przeładowanie, a u mnie nic takiego nie ma miejsca, nie odcina paliwa ani nic. Zastanawiałem się czy to nie będzie kwestia map sensora ale ustaliłem że u mnie go nie ma nigdzie w dolocie ani w IC. Może ktoś wie skąd ECU dostaje info o doładowaniu w silniku bez map sensora. Czy sama przepływka da mu odpowiedną ilość informacji? Dodam jeszcze że ten zaworek co wraca doładowanie w dolot między turbo a filtr powietrza działa normalnie. zasysałem powietrze z niego i normalnie się otwiera i nie ucieka powietrze.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...