Skocz do zawartości

werot

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O werot

Informacje

  • Imię
    Artek
  • Miasto
    małopolska

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2014
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CJCD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON
  1. Wiec tak: Gladen Aero Multi SUPER-MATA 3-wrst.80x46cm,XWAVE Eywa Light 2mm 70cm x 50cm - mata tłumiąca. Takie wymiary starczają na 1 drzwi wszystko kupiłem na aukcjach alledrogo. Tyłu jeszcze nie zdążyłem na razie przednie skończone. Pozdrawiam
  2. Wygłuszyłem drzwi po zdjęciu tapicerki tylko tak jak widać na zdjęciach (wewnątrz komory drzwi - nic nie dawałem) oraz tapicerkę od wewnątrz.
  3. Montaż trochę trwał, mając mate w pierwszym etapie na prawych przednich drzwiach miałem porównanie jaka jest różnica w odsłuchu. Drzwi wygłuszone naprawdę grały czysto a w efekcie po dokończeniu prac jest w samochodzie ciszej. Koszt nie jest tak duży, pracy trochę musisz włożyć ale efekt naprawdę cieszy .
  4. Ostatecznie w podszybiu odpiąłem , założyłem wysokotonowe wwierciłem w blendy, zwrotnica w drzwiach zestaw tak jak pisałem Hertz ESK 165.5, natomiast drzwi wyłożyłem Mata X-WAVE EYWA Light Butyl i boczek Gladen Aero Multi SUPER-MATA 3-warstwowa i wygląda to jak na zdjęciach i gra przyzwoicie
  5. Witam trochę odgrzeje temat , chcę zamontować dwudrożne Hertz ESK 165.5 do drzwi przednich , mój obecny zestaw to niskotonowe w drzwiach i tweetery na podszybiu "W wersji bez B&O niskotonowe w drzwiach sa polaczone z wysokotonowymi w desce " - gdzie jest zlokalizowane połączenie o którym pisze kolega gdyż chce umieścić i podpiąć w drzwiach zwrotnice.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...