krislouder
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
9 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O krislouder
Informacje
-
Imię
Krystian
-
Miasto
Lodz
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1999
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
ANB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia krislouder
1
Reputacja
-
1.8T Wypadanie zapłonów (Nierówna praca silnika)
krislouder odpowiedział(a) na krislouder temat w 1.8T
Ciśnienie jeszcze nie mierzone, przepływka ta sama NGK, filtr Manna, wrócę z logami Zaplon wypada na lpg i pb, Dzięki za odpowiedz -
1.8T Wypadanie zapłonów (Nierówna praca silnika)
krislouder odpowiedział(a) na krislouder temat w 1.8T
Odświeżam temat, nadal mam problem z wypadaniem zapłonów, świece nowe, cewki nowe beru, najczęściej pojawiają się te błędy ( bez roznicy LPG czy PB) 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 35-00 - - 16688 - Cylinder 4 Misfire Detected P0304 - 35-00 - - 17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 35-00 - - Ostatnio wymieniałem jeszcze odme i zawór odpowietrzania skrzyni korbowej (ten grzybek) Zapłon wypada na 4 cylindrze - jak może być przyczyna? Drugi problem jest taki że po tym jak wymieniłem olej zaczęła zapalać się kontrolka ciśnienia oleju, tylko i wyłącznie przy 1600 obr - kontrolka pomruga sobie i gaśnie -
Mam taką sprężynkę jakbyś chciał odezwij się pw :-)
-
Odbłyśniki do regeneracji, mam podobnie :-) w nocy nic nie widzę a jak pada deszcz to pozostaje się tylko modlić Koszt około 100 zł/szt jeśli sam wymontujesz odbłyśniki
-
1.8T Wypadanie zapłonów (Nierówna praca silnika)
krislouder odpowiedział(a) na krislouder temat w 1.8T
Dodaje logi na pb i lpg, Drugi problem : po wymianie oleju i filtra, zapala mi się kontrolka od ciśnienia oleju, tylko i wyłącznie przy mało dynamicznym przyspieszaniu i około 1800 obr, zawsze przy tych samych obr Benzyna 003+020 http://vaglog.com/log-003_020_BhLw2h9.html 002 + 033 http://vaglog.com/log-002_033_vU7h1QW.html 115+118 http://vaglog.com/log-115_118_ZY28R0k.html LPG 003+020 http://vaglog.com/log-003_020_645lns.html 002+033 http://vaglog.com/log-002_033_o5bQ64.html 115+118 http://vaglog.com/log-115_118_cRNhj.html -
1.8T Wypadanie zapłonów (Nierówna praca silnika)
krislouder odpowiedział(a) na krislouder temat w 1.8T
Zrobiłem logi dynamiczne na pb wzorując się na poradniku z YT (3 bieg od 1500 obr do 4000 obr), prosiłbym o ocenę 002 http://vaglog.com/log-002_la0lzh2.html 020 http://vaglog.com/log-020_24Xdu.html 031 http://vaglog.com/log-031_1V5gB.html 032 http://vaglog.com/log-032_5u6ZN.html 033 http://vaglog.com/log-033_Y5w8p.html 115 http://vaglog.com/log-115_L92TI.html 118 http://vaglog.com/log-118_049ft.html -
1.8T Wypadanie zapłonów (Nierówna praca silnika)
krislouder odpowiedział(a) na krislouder temat w 1.8T
Około 300zł, podobno parametry ma takie same jak oryginał bosch, jutro dodam logi jak ogarnę z czym to się je -
1.8T Wypadanie zapłonów (Nierówna praca silnika)
krislouder odpowiedział(a) na krislouder temat w 1.8T
Ok dzięki za info, bo troche świeżak jestem w tych tematach LPG regulowałem po zakupie czyli w czerwcu, a nie równo pracuje tak samo na PB i LPG -
Siema, szukam rozwiązania problemu, chodzi o A4 B5 1.8T 150 km LPG kod silnika ANB 99r, po rozgrzaniu się silnika na wolnych obrotach nie równo pracuje, do tego odczuwalne jest szarpanie w granicach 2000-3500 obr/min ale tylko na lpg. Poniżej wstawiam logi z VAGA, może ktoś będzie w stanie pomóc. Ostatnio wymieniane rzeczy : Przepływomierz z Bosch'a na NGK/NTK ( wcześniej gasł mi przy hamowaniu ) , Świece na NGK PFR6Q, oraz cewka na 4 cylindrze na BERU (z racji tego że w logach pojawił się błąd P0300 i P0304) Z logów udało mi się wyczytać, że sygnał z przepływki jest za niski, ale po odpięciu jej jest tak samo, nie równo pracuje i szarpie. 18014 - Rough Road/Engine Torque Signal from ABS: Electrical Malfunction P1606 - 35-10 - - - Intermittent 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-10 - - - Intermittent 17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 35-00 - - 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 35-10 - - - Intermittent 16688 - Cylinder 4 Misfire Detected P0304 - 35-10 - - - Intermittent 16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low P0102 - 35-00 - - Readiness: 0000 0000 Z góry dzięki za wskazówki i sory gdybym coś źle napisał ale to 1 post na tym forum :-)