Skocz do zawartości

krislouder

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O krislouder

Informacje

  • Imię
    Krystian
  • Miasto
    Lodz

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    ANB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia krislouder

1

Reputacja

  1. Ciśnienie jeszcze nie mierzone, przepływka ta sama NGK, filtr Manna, wrócę z logami Zaplon wypada na lpg i pb, Dzięki za odpowiedz
  2. Odświeżam temat, nadal mam problem z wypadaniem zapłonów, świece nowe, cewki nowe beru, najczęściej pojawiają się te błędy ( bez roznicy LPG czy PB) 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 35-00 - - 16688 - Cylinder 4 Misfire Detected P0304 - 35-00 - - 17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 35-00 - - Ostatnio wymieniałem jeszcze odme i zawór odpowietrzania skrzyni korbowej (ten grzybek) Zapłon wypada na 4 cylindrze - jak może być przyczyna? Drugi problem jest taki że po tym jak wymieniłem olej zaczęła zapalać się kontrolka ciśnienia oleju, tylko i wyłącznie przy 1600 obr - kontrolka pomruga sobie i gaśnie
  3. Mam taką sprężynkę jakbyś chciał odezwij się pw :-)
  4. krislouder

    Lampy Przód

    Odbłyśniki do regeneracji, mam podobnie :-) w nocy nic nie widzę a jak pada deszcz to pozostaje się tylko modlić Koszt około 100 zł/szt jeśli sam wymontujesz odbłyśniki
  5. Dodaje logi na pb i lpg, Drugi problem : po wymianie oleju i filtra, zapala mi się kontrolka od ciśnienia oleju, tylko i wyłącznie przy mało dynamicznym przyspieszaniu i około 1800 obr, zawsze przy tych samych obr Benzyna 003+020 http://vaglog.com/log-003_020_BhLw2h9.html 002 + 033 http://vaglog.com/log-002_033_vU7h1QW.html 115+118 http://vaglog.com/log-115_118_ZY28R0k.html LPG 003+020 http://vaglog.com/log-003_020_645lns.html 002+033 http://vaglog.com/log-002_033_o5bQ64.html 115+118 http://vaglog.com/log-115_118_cRNhj.html
  6. Zrobiłem logi dynamiczne na pb wzorując się na poradniku z YT (3 bieg od 1500 obr do 4000 obr), prosiłbym o ocenę 002 http://vaglog.com/log-002_la0lzh2.html 020 http://vaglog.com/log-020_24Xdu.html 031 http://vaglog.com/log-031_1V5gB.html 032 http://vaglog.com/log-032_5u6ZN.html 033 http://vaglog.com/log-033_Y5w8p.html 115 http://vaglog.com/log-115_L92TI.html 118 http://vaglog.com/log-118_049ft.html
  7. Około 300zł, podobno parametry ma takie same jak oryginał bosch, jutro dodam logi jak ogarnę z czym to się je
  8. Ok dzięki za info, bo troche świeżak jestem w tych tematach LPG regulowałem po zakupie czyli w czerwcu, a nie równo pracuje tak samo na PB i LPG
  9. Siema, szukam rozwiązania problemu, chodzi o A4 B5 1.8T 150 km LPG kod silnika ANB 99r, po rozgrzaniu się silnika na wolnych obrotach nie równo pracuje, do tego odczuwalne jest szarpanie w granicach 2000-3500 obr/min ale tylko na lpg. Poniżej wstawiam logi z VAGA, może ktoś będzie w stanie pomóc. Ostatnio wymieniane rzeczy : Przepływomierz z Bosch'a na NGK/NTK ( wcześniej gasł mi przy hamowaniu ) , Świece na NGK PFR6Q, oraz cewka na 4 cylindrze na BERU (z racji tego że w logach pojawił się błąd P0300 i P0304) Z logów udało mi się wyczytać, że sygnał z przepływki jest za niski, ale po odpięciu jej jest tak samo, nie równo pracuje i szarpie. 18014 - Rough Road/Engine Torque Signal from ABS: Electrical Malfunction P1606 - 35-10 - - - Intermittent 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-10 - - - Intermittent 17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 35-00 - - 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 35-10 - - - Intermittent 16688 - Cylinder 4 Misfire Detected P0304 - 35-10 - - - Intermittent 16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low P0102 - 35-00 - - Readiness: 0000 0000 Z góry dzięki za wskazówki i sory gdybym coś źle napisał ale to 1 post na tym forum :-)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...