Skocz do zawartości

Luis a4 b8

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Luis a4 b8

Informacje

  • Imię
    Łukasz
  • Miasto
    Szczecin

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAGC
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Luis a4 b8

2

Reputacja

  1. Luis a4 b8

    drgania silnika

    U mnie winny był ekektrozawór objawy jakie miałem : wibracje silnika gdy był ciepły na jałowym biegu brak wibracji na zimnym szarpanie przy zmianie biegu czyszczenie nic nie pomogło bo to nie kwestia zabrudzenia a elektrycznie nie domagał , pomogła wymiana na nowy . 1) najpierw sprawdź poduszki tak jak pisano wyżej 2) dwumasa - zdarza się że wibracje pojawiają się gdy jest rozgrzana i wcale nie musi stukać , bywa że jak się nagrzeje przestaje stukać tylko zdjęcie skrzyni pozwala diagnozować dwumase bo objawów jest milion 3) elektrozawor co było tez przyczyną u mnie moze wcale nie pokazywać błędu na jałowym a i tak byc do wymiany
  2. Luis a4 b8

    drgania silnika

    Jakie były objawy u Ciebie tzn czy drgania występowały za każdym razem na jałowym czy tylko jak ciepły silnik ? Na zimnym też miałeś drgania na postoju ?
  3. Każdy kto ma TDI to wie , że to że jest napisane 140 km lub 143 albo nawet 120 km wcale nie znaczy, że tyle ma. Moce potrafią wychodzić na plus nawet o 10 - 15 km zazwyczaj kilka km więcej jeśli sprawny silnik . Każdy , który wyjechał z fabryki tylko orientacyjnie ma tyle ile jest napisane.
  4. Witam, jestem nowy na forum więc proszę o wyrozumiałość. Problem : elektryczny hamulec postojowy nie odpuszcza przy ruszaniu mimo zapięcia pasów, odpuszcza tylko po wciśnięciu przycisku. Druga sprawa przestał działać tempomat oraz przy zmianie biegu następowały szarpnięcia jakby za szybko opadały obroty. Diagnoza VCDS błąd - czujnik położenia sprzęgła . Sprawa została rozwiązana ale piszę ten wątek ponieważ sam przed naprawą przeszukałem fora i dokładnej odpowiedzi nie znalazłem a myślę , że jest to często powtarzający się problem. Wymiana czujnika położenia sprzęgła razem z pompą ponieważ ten element występuje tylko razem NIC NIE DAŁA - wywalone 1300 zł w błoto . Rozwiązanie : Wymieniony został sterownik hamulca postojowego który znajduje się w klapie bagażnika po prawej stronie u mnie pod modułem haka holowniczego. Jeśli nie masz haka to jest on bezpośrednio na wierzchu --- UWAGA zwracać uwagę przy zakupie sterownika na LITERKĘ na końcu numeru katalogowego , 8ko 907 801 E Literki na końcu są aż do H, . Jest to o tyle istotne , że jeśli kupimy z właściwą literką cała sprawa sprowadzi się tylko do adaptacji ! bez konieczności kodowania. TERAZ ku pamięci jeśli VCDS podaje błąd czujnika położenia sprzęgła sprawdź czujnik ------ 1) gdy auto stoi na biegu jałowym z zapalonym silnikiem wciśnij gaz do oporu obroty powinny być ograniczone do mniej więcej 2500 -3 000 natomiast gdy auto jest w ruchu po wciśniętym sprzęgle obroty idą wyżej - tak działa prawidłowy czujnik. Druga kwestia to sprawdzenie bezpieczników są dwa bezpieczniki odpowiedzialne z czujnik sprzęgła. Trzecia kwestia to fakt , iż w większości przypadków gdy naprawdę jest to czujnik położenia sprzęgła auto nie odpala albo odpala z koniecznością wbijania mocno pedału sprzęgła w podłogę. Jeśli nie masz wyżej wymienionych objawów na 90 % jest to sterownik hamulca postojowego , nie zaś czujnik sprzęgła . pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...