Skocz do zawartości

nacic

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O nacic

Informacje

  • Imię
    Grzegorz
  • Miasto
    Proszowice

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.6
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia nacic

0

Reputacja

  1. Witam wszystkich,jestem posiadaczem Audi a4 b5 98 1.6 od miesiaca i mam bardzo dziwny problem.A mianowice ,samochod przyjechal z niemiec na start zostala wymieniona maglownica bo lalo sie z wspomagania,Pan który mi ja sprzedawal zrobil ta usluge na wlasny koszt (900zl faktura gwarancja 12miesiecy).Gdy juz samochod kupilem wszystko chodzilo perfekcyjnie kierownica dzialala idealnie lekko jak piorko.Po tyg. czasu pojechalem na stacje diagnostyczna sprawdzic zbierznosc kol (zalecenie po wymianie maglownicy).Po sprawdzeniu samochodu na stacji(Gośc sprawdzil zawieszenie na maszynie ,wytrzepalo caly samochod.Stwierdzil ze do wymiany sa wahacze 4szt i nie zrobi zbieznosci .Oczywiscie w zawieszeniu nic nie stukało itp ,wszystko chodzilo plynnie.Gdy wyjezdzalem z stacji kierownica zaczola twardo chodzic i nie odbijała do konca.Po wymianie wahaczy pojechałem z powrotem na stacje na zrobienie zbieznosci kół,okazalo sie ze problem pozostal kierownica twardo chodzi itp.nie ma tragedni ale jak pomysle ze przed wizyta na stacji samochod prowadzil sie swietnie i kierownica chodzila jak piorko to mnie szlak trafia.Czy ktos z forumowiczow ma jakis pomysł do kogo sie teraz udac zeby ktos mi mogł pomuc w tej sprawie???Co mozna sprawdzic i czy po tych testach zawieszenia cos sie nie przestawilo i przez to teraz tak chodzi uklad kierowniczy??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...