Skocz do zawartości

pawlo7721

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O pawlo7721

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Holandia

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.8
  • Kod silnika
    APT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB
  1. Witajcie. Oddałem ostatnio auto na wymianę rozrządu do panów mechaników. Po powrocie autko chodzi w miare normalnie jednak patrząc na silnik jakby widoczne były drgania/wibracje. Panowie mechanicy oprócz wymiany nie dokrecili kilku śrubek po urywali pare rzeczy min. króciec z tyłu silnika w którym jest czujnik temperatury i td... W sumie nie dociekał bym lecz zauważyłem że czasem po odpaleniu słychać stuki z silnika cos w rodzaju spalania stukowego. Podłączałem pod komputer i pokazuje błąd czujnika wałka rozrzadu P1519. Więc zacząłem szukać co panowie spier...... więcej. Znalazłem odwrotnie założone koło na wałek rozrządu tzn. znakiem do obudowy... Powiedzcie czy to ma jakieś znaczenie..? Może ktoś sie z tym spotkał kiedyś bo ja myslę ze tak ponieważ znak na kole oraz wcięcie na klinie nie pokrywają sie są w różnych miejscach więc założenie koła odwrotnie skutkuje przestawieniem rozrządu... tylko dlaczego silnik w miarę pracuje..? Poprawcie mnie jeśli się mylę.
  2. pawlo7721

    Dziwna Niespodzianka

    Też o tym pomyślałem lecz nic każdy kabelek oddzielnie zaizolowany. Jedynie robotę robi układ elektroniczny który jest przy wtyku. Tylko jaką i dlaczego..?
  3. pawlo7721

    Dziwna Niespodzianka

    Witam. Obecnie przebywam w NL kupiłem tu fajne Audi od pierwszego właściciela i jak na ten rok 1999 z dobrym przebiegiem 211000. Nurtowała mnie zepsuta popielniczka przy tylnych siedzeniach i przyjrzałem sie temu. Okazało sie że miejsce gdzie powinno być złącze OBD 2 jest puste a, samo złącze znalazłem schowane głęboko pod plastikami wraz z podłączonym do niego kablem do diagnostyki uciętym i zaizolowanym. Odłączyłem go lecz, cos mnie zaniepokoiło bo po co ktoś miał by zostawiać coś takiego. Okazało sie że po odłączeniu auto na zimnym silniku nie odpala tzn. odpala lecz po sekundzie gasnie jakby cos go odłączało. Na ciepłym odpala normalnie lecz nie ma mocy. Po podłączeniu tego kabla auto odzyskuje moc i odpala od strzała... Po co ktoś to zrobił? co ominął i co jest zepsute? może ktoś z was się spotkał z podobnym tematem?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...