Skocz do zawartości

daras21

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O daras21

Informacje

  • Imię
    Darek
  • Miasto
    Poznań

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BEX
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia daras21

0

Reputacja

  1. daras21

    Usunięcie kata

    okej dzieki za info
  2. daras21

    Usunięcie kata

    drugą sonde i tak mam wplanie wyłączyć w ecu wiec sypania błędów nie bd chodzi tlko o to czy pusta pucha bd zdawac egzamin czy musi byc dp
  3. daras21

    Usunięcie kata

    tak jest zamontowane
  4. daras21

    Usunięcie kata

    Myślę nad wstawieniem Downpipe ale jest cholernie drogi a wiec myślę nad tym żeby rozciąć stary katalizator wyciągnąć wkład i z powrotem ładnie pospawać ,co o tym myślicie. Bd zdawać to egzamin czy za dozę zawirowania spalin powstaną bo pucha za duża ?
  5. dzięki za odpowiedz na dniach zaczne działać
  6. http://vaglog.pl/log-115_118_2L8a3.html http://vaglog.pl/log-003_020_zzQM9.html http://vaglog.pl/log-002_033_qee9b3W.html o to logi o które prosiliście na pb pedał do końca .Proszę o analizę logów
  7. logi są robione na pb, lpg narazie zostawiam w spokoju chce pierw pb ogarnąć. Gaz wciskałem do końca błędy były skasowane, jedynie podczas robienia logów wypadał zapłon przy 5-6 tysięcy obrotów, dzisiaj zrobię pozostałe grupy
  8. wiadomo jak te wszystkie czujniki nie bd miały odpowiednich parametrów to turbo nie bd pompować ale niestety ja sie nie znam na parametrach czujników
  9. proszę o analizę logów niestety 003 +020 nie udało mi sie zrobić brak warunków na drodze. tak przy 5-6 tysiącach zaczął wypadać zapłon i migać check
  10. http://vaglog.pl/log-115_118_0Kclg8.html http://vaglog.pl/log-002_033_Q1zds.html
  11. ciśnienie oleju sprawdzone jest książkowe na biegu jałowym 1,8 bar, 2 tysiące obrotów 4 bar, 2,5-3 tysiąca 4,5 bara . w tygodniu wyciągnę kata moze jest zapchany . w poniedziałek umówię sie na zrobienie logów i wstawię zobaczymy mam nadzieje że coś wyjdzie e;/
  12. a dokładnie gdzie jest do pobrania vag com na form jestem nowy jeszcze nie ogarniam a tych kabli tez jest od groma
  13. może regulator ciśnienia paliwa jest padnięty co myślicie? kurde ale 45km to naprawdę dużo co to mogło by być takiego, pozostaje mi chyba się tylko udać do tego warsztatu żeby zrobić te logi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...