Skocz do zawartości

nob

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O nob

Informacje

  • Imię
    M
  • Miasto
    IE

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2012
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia nob

0

Reputacja

  1. Mialem te Goodyear're ale 17" kiedys w A3 nie bylem z nich zadowolony, zjechaly sie w oczach.
  2. Mam wersje s-line. Zawsze pompuje przod 2,4 a tyl 2,3 bara zgodnie z naklejka na drzwiach (na 3os i bagaz). Takie wrazenie odnosilem, min szybciej sie zbieralo. Zeby bylo smieszniej to zmagalem sie z wibracjami w przedziale 1800-2100 obrotow. Po zmianie alu i opon jak reka odjal-a kazdy mechanik obstawial co innego od dwumasy po wal napedowy. Wiem, ze poprzednie alu wazylo 14 sztuka +opona 12. Teraz opona 10,60 wiec nie sadze by alu bylo duzo ciezsze(zapomnialem zwazyc samo) Wiesz, nigdy nie slyszalem o servotronic to chyba nie mam edit: tak mam servotronic, znajazlem watek ze to 1N3
  3. @black4 szukalem juz odpowiedzi na wielu forach. Auto kupilem na takim samym rozmiarze opon(255/35) ale chinski szajs. Jedna opona byla o 2 kg ciezsza od obecnych. Wydaje mi sie, ze kierownica chodzila lzej. Sklep zapewnil dzis, ze nic nie bedzie obcierac na 100%.
  4. Witajcie, w moim sedanie B8 2,0tdi mialem alu 19x8,5 ET 35 opony mam nowe 255/35 R19 bylem zmuszony wymienic alu na nowe. Zakupilem takie same ale sklep przyslal mi 19x8,5 z ET 30. Wydaje mi sie, ze auto jest jakby toporniejsze, nieco ciezej chodzi kierownica i minimalnie zamulilo. Czy 5mm moglo tak znaczaca wplynac? Nie wiem czy winne jest inne ET czy zgralo sie z czasem moich perypetii z zaworem EGR i DPF. Mechanik uwaza, ze jest ok i to wina wlasciwosci nowych opon (Uniroyal Rainsport 3)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...