nob
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
4 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O nob
Informacje
-
Imię
M
-
Miasto
IE
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2012
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia nob
0
Reputacja
-
Mialem te Goodyear're ale 17" kiedys w A3 nie bylem z nich zadowolony, zjechaly sie w oczach.
-
Mam wersje s-line. Zawsze pompuje przod 2,4 a tyl 2,3 bara zgodnie z naklejka na drzwiach (na 3os i bagaz). Takie wrazenie odnosilem, min szybciej sie zbieralo. Zeby bylo smieszniej to zmagalem sie z wibracjami w przedziale 1800-2100 obrotow. Po zmianie alu i opon jak reka odjal-a kazdy mechanik obstawial co innego od dwumasy po wal napedowy. Wiem, ze poprzednie alu wazylo 14 sztuka +opona 12. Teraz opona 10,60 wiec nie sadze by alu bylo duzo ciezsze(zapomnialem zwazyc samo) Wiesz, nigdy nie slyszalem o servotronic to chyba nie mam edit: tak mam servotronic, znajazlem watek ze to 1N3
-
@black4 szukalem juz odpowiedzi na wielu forach. Auto kupilem na takim samym rozmiarze opon(255/35) ale chinski szajs. Jedna opona byla o 2 kg ciezsza od obecnych. Wydaje mi sie, ze kierownica chodzila lzej. Sklep zapewnil dzis, ze nic nie bedzie obcierac na 100%.
-
Witajcie, w moim sedanie B8 2,0tdi mialem alu 19x8,5 ET 35 opony mam nowe 255/35 R19 bylem zmuszony wymienic alu na nowe. Zakupilem takie same ale sklep przyslal mi 19x8,5 z ET 30. Wydaje mi sie, ze auto jest jakby toporniejsze, nieco ciezej chodzi kierownica i minimalnie zamulilo. Czy 5mm moglo tak znaczaca wplynac? Nie wiem czy winne jest inne ET czy zgralo sie z czasem moich perypetii z zaworem EGR i DPF. Mechanik uwaza, ze jest ok i to wina wlasciwosci nowych opon (Uniroyal Rainsport 3)