Skocz do zawartości

michalll16

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O michalll16

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Szczecinek

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2011
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia michalll16

0

Reputacja

  1. Jutro sprawdzę, ale raczej cały czas jest stały poziom, nie zaobserwowałem jak do tej pory żeby brakowało. Samochód w sumie niedawno kupiony i zrobione narazie 3 tys km.
  2. Kolego, pisałem w pierwszym poście, że po wymianie miałem 3/4 i utrzymywał sie taki poziom przez 1500 km. Po przerwaniu wczoraj wieczorem wypalania, wywaliło mi komunikat, ze jest wysoki poziom oleju. Dzisiaj przez cały dzień utrzymuje sie maks.
  3. Tylko, że ja to wyczytałem na tutejszym forum Później jak będe miał chwile to poszukam tamtego postu. Czyli co, olać to, że poziom oleju sie podniósł i czekać po prostu aż znowu wypalanie sie załączy? Dzisiaj jeździłem dobrą godzine i nic sie nie włączyło.
  4. No tak, ale naczytałem się, że przerwanie procesu wypalania skutkuje powrotem ropy i mieszania się z olejem silnikowym, coś w ten deseń. Sory ale na mechanice słabo sie znam
  5. Witam Panowie, mam mały problem. Dałem Ciała bo ostatnio dwa razy, nieumyślnie przerwałem wypalanie DPF które włączyło mi się po wjechaniu już wieczorem do garażu. Żadna kontrolka sie nie zapliła, jedyne co zauwazylem to to iż po zgaszeniu wentylator jeszcze chodzil kilka minut. Po zgaszeniu silnika zapalił mi sie komunikat za wysoki poziom oleju, miałem 3/4 a teraz jest ful, olej wymieniałem 1500 km temu. Jechać jutro i wymienić olej na nowo, co dalej z tym dpf'em zrobić?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...