Skocz do zawartości

damian_98

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O damian_98

Informacje

  • Imię
    Damian
  • Miasto
    Kraków

Auto

  • Model
    A6 C5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    ANB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia damian_98

0

Reputacja

  1. Łukasz, dzięki za zainteresowanie. brakujące logi: http://vaglog.pl/log-002_033_21lez.html http://vaglog.pl/log-115_118_r3CiXg.html http://vaglog.pl/log-003_020_1F6S52.html http://vaglog.pl/log-032_48gSA7K.html byłbym pewny na 100% ze to ECU gdyby nie fakt ze objawy są w zasadzie na mocno rozgrzanym silniku. (temp cieczy 90, temp oleju 80 - 90) Wiesz jak zdiagnozować źródło skakania kąta zapłonu?
  2. Witam wszystkich, Przypadek na pewno ciekawy, proszę forumowiczów o porady. Parę szczegółów odnośnie silnika - 1.8t ANB ~200KM auto po chiptuningu robionym w Niemczech. ECU mam mechanicznie zablokowany przed ingerencją - Auto kupiłem rok temu, wyczuwalne było małe falowanie obrotów które nasilało się pod obciążeniem (głownie przez klimatyzacje) Od ponad 6 mc próbuję się z tym uporać. Auto kupiłem z wymienioną przepustnica (ORI BOSH) wiec zakładam ze ktoś wcześniej chciał rozwiązać ten problem. To co zrobiłem do tej pory - pierwsza sonda nowa ori - przepustnica czyszczona + adaptacja - przepływomierz czyszczony. - układ podciśnienia uproszczony: a.) zawór od SAI odpięty b.) n249 w pętli c.) Diverter Valve wpięty bezpośrednio w kolektor d.) Nowa odma c.) Nowy eżektor d.) Nowa uszczelka kolektora c.) wszystkie opaski zaciskowe są nowe - układ podciśnienia 100% szczelny Obroty falują nadal, jest to bardzo odczuwalne na włączonych światłach i klimatyzacji przy gorącym silniku Testy które wykonałem: Wszystko zostało wypięte z Kolektora ssącego i TIP’a i zaślepione (PCV, N75, DV, Serwo, Odma) = Obroty falują nadal. Wypiąłem przepływomierz = obroty falują wypiąłem również sondę = obroty falują Czujnik ciśnienia doładowania wydaje się pokazywać sensowne wartości, czujniki temperatury powietrza zasysanego i cieczy chłodzące i oleju również. Auto ma instalacje gazową ale na benzynie również występuje falowanie tylko w mniejszym zakresie. Instalacje gazową zakładałem po zakupie, falowanie występowało wcześniej Brak wypadających zapłonów, Spalanie stukowe pojawia się powyżej 4k rpm wiec zakładam świece są dobre. Nie ma żadnych innych dolegliwości, silnik poza falowaniem pracuje idealnie, turbo generuje ok 1.3 bar, przepływ rzędu 168g/s. Na wykresach poniżej: - rpm vs czas - czas wtrysku i przepływ powietrza vs czas - obciążenie vs czas Około 37-mej sekundy światła radio i klimatyzacja zostały wyłączone co widać po obciążeniu = falowanie znacznie mniejsze, lecz nada występuje. Dane do wykresów w załączniku https://zapodaj.net/e600d4bddfc6d.jpg.html https://zapodaj.net/60ae1248b4546.jpg.html https://zapodaj.net/205a13ddbd2be.jpg.html Dodatkowo przesyłam statycznie zlogowane kanały 002, 003, 0011. Oczywiście brak jakichkolwiek błędów. Koledzy, proszę o propozycje, problem wydaje się nietypowy. falujace.CSV
×
×
  • Dodaj nową pozycję...