Skocz do zawartości

szakaaal15

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O szakaaal15

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    ALT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia szakaaal15

0

Reputacja

  1. Już sobie poradziłem proszę o zamknięcie tematu.
  2. Witam serdecznie, Chciał bym zaciągnąć porady od Was, Od około roku jestem posiadaczem Radia Alpine UTE-200BT dotychczas miałem podłączone głośniki z czterech drzwi bezpośrednio do kostki iso w radiu (był zainstalowany system standard - głośniki tylko w przednich drzwiach, tylne dorobiłem). Ostatnio chciałem jednak dodać kolejne dwa głośniki jeden nisko tonowy z tyłu przez fabryczny wzmacniacz Audi (nie bose) i jeden wysokotonowy z przodu. Podłączenie wzmacniacza sprawdziłem - ktoś na forum miał pourywane przewody czy jakoś tak i daliście mu informacje pod jakim pinem co się znajduje (kostka wzmacniacz) oraz sugerowałem się instrukcją z książki „instrukcji obsługi” od radia Alpine. Po podłączeniu okazało się że głośniki tylnych drzwi które też mają iść przez wzmacniacz oraz głośnik nisko tonowy po prostu nie grają. Możliwe że coś źle podłączyłem z wejściem dźwięku do wzmacniacza... Wzmacniacz podłączyłem przewodami RCA do radia w miejscu z napisem subwoofer (niestety brak reakcji na dźwięk z radia) nawet próbowałem podnieść w radiu level subufera – nic nie pomagało. Czy wyjście mocy może być za małe? Dlaczego to nie gra? Gdy podłączyłem na chwile wzmacniacz pod kostkę iso tylnych głośników to zaczął grać (niestety nie wiem czy tak może to być podłączone więc chwilowo jeżdżę tylko na głośnikach przednich drzwi. Prosił bym o poradę jak mam to zainstalować. Z góry dziękuje za pomoc
  3. Witam ponownie, Nareszcie wymieniłem przepływomierz. Proszę o ponowną analizę logów dynamicznych z grup 032, 033, 002. http://vaglogi.pl/log-032_033_002_VI7waJB.html LOG-01-032-033-002.CSV
  4. Przepływke starałem się już ratować myjąc ją czy to alkoholem IPA czy też zmywaczem do hamulcy. Dlatego też podesłałem BOSH-a, nr mojego przepływomierza: 06B 133 471 A AUDI - zaznaczone na grafice na niebiesko 0 280 218 058 BOSCH - zaznaczone na grafice na niebiesko A tą znalazłem na IC i później na allegro: 0 986 280 215 - zaznaczona na grafice na pomarańczowo (na allegro nowa 260, IC 440) Filtr paliwa wymieniałem 1-1,5roku temu ale zajrze do niego jeszcze raz... może i to też to...
  5. Witaj. Wybacz zapomniałem dodać że auto jeździ na samej benzynie. Jeżeli chodzi o przepływkę to tak czułem że będzie do wymiany bo niekiedy falowały mi obroty przy rozruchu z rana. Jeżeli chodzi o błędy to tak, przeważnie słynny "check engine" pojawiał mi się i gdy sprawdzałem programem np. "Torque" pokazywał błąd bogatej mieszanki czasem z ubogą mieszanką a czasem ale rzadziej samej ubogiej mieszanki. Co do pompy, również mi przeszła przez myśl z jakiś miesiąc może dwa temu miałem parę razy objaw dodania gazu a auto na chwile jak by mocy zabrakło i dawało efekt odwrotny czyli zaczęło zwalniać a po chwili dostało kopa... Jak najlepiej sprawdzić nieszczelności? Powiedz proszę czy ta przepływka będzie dobra? https://allegro.pl/oferta/bosch-przeplywomierz-masy-powietrza-0-986-280-215-7841501430 W InterCars o tym nr części pokazują do mojego auta ale jest droższa
  6. Witam Proszę o analizę logów dynamicznych z grup 032, 033, 002. Problem mam z co i rusz powracającym błędem "bogatej mieszanki" Dodam że przy wyszukiwaniu błędów w silniku był też błąd: termostatu (obwód przerwany), katalizatora (niski próg wydajności) Błędy przed logami zostały skasowane. http://vaglogi.pl/log-032_033_002_JOfI6.html LOG-01-032-033-002.csv
  7. szakaaal15

    Kierownica powietrza

    O super! O taką odpowiedź mi chodziło jeżeli chodzi o demontaż. Jak tylko pogoda mi bedzie sprzyjać to dzisiaj rozmontuje. Dzięki [emoji4] Tylko jeszcze pytanie czy jak będę to wyciągał to łopatki z tunelu też mi będą wychodzić czy to się wyciąga pozniej opcjonalnie? Oraz jak by mnie naszło żeby je wyciągnąć to czy tam tez na coś szczegolnie trzeba uważać? Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
  8. szakaaal15

    Kierownica powietrza

    Witam. Zacznę od tego że jeżeli temat źle umieściłem to proszę o przeniesienie go do odpowiedniego działu. Szanowni Koledzy mam problem mianowicie jak w temacie chodzi o kierownice powietrza... Niedawno poczytałem trochę na forum odnośnie błędu za uboga/ za bogata mieszanka paliwa... Koniec końców zdecydowałem się wymienić przewody podciśnienia idące do kierownicy... niestety nie sprawdziłem wcześniej jak chodziła na nich moja membrana i co za tym idzie kierownica ale wiem że jak je ściągałem to ledwo co zeszły(prawie się rozleciały - widać zmęczenie materiału), wymieniłem je na wężyki wydające się takie same(nie wiem jakiego dokładnie przekroju były stare ale wydaje mi się że 4mm i takie też założyłem) co prawda było na nich napisane paliwowe jak i również to że wytrzymują do 10 bar mimo wszystko zapewne jutro jak mi się uda podejdę do sklepu i kupie typowo do tego... Ale do rzeczy... wstawiam filmik pokazujący reakcje a właściwie jej brak po dodaniu gazu ( zarówno lekko jak i mocno) <iframe width="1280" height="720" src="https://www.youtube.com/embed/9b0UmBmAa2Y?rel=0" frameborder="0" allowfullscreen></iframe> Zdaje się że membrana jest uszkodzona czy węże do wymiany? Czy jeżeli to membrana to idzie ją wymienić samą? Jak to dokładnie mówiąc rozebrać? 20171008_141130.mp4
×
×
  • Dodaj nową pozycję...