Skocz do zawartości

nitrouss

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O nitrouss

Informacje

  • Imię
    Adam
  • Miasto
    Wrocław

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AJM
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia nitrouss

0

Reputacja

  1. Paniowie i Panie czy ta rura która idzie pod chłodnicą jest zamienna między rożnymi silnikami? np. czy każdy 1.9 tdi lub 1.8t ma taką samą?
  2. mógł by ktoś przerobić mi w tym wsadzie prędkościomierz żeby 100 było w pionie? bo jak ściągnąłem gotowca to mi temp oleju wariuje a na tym wsadzie było wszystko ok? licznik vdo angol.bin
  3. potrzebuje nr części ew. rozmiar gumowego oringa miedzy kolektorem a EGR.
  4. Metodą prób i błędów udało się, łączy się ten kabel z vag k+can commander 1.4 i z vwtool z vcdsem będę próbował na dniach. Może się komuś przyda to info. z vcdsem lite bez problemu się łączy a ze zwykłym max wersja vagcom 409.1 ale daje rade.
  5. mam taki kabel K+DCAN jak w aukcji: http://allegro.pl/interfejs-bmw-inpa-k-dcan-e31-e38-e66-e60-e64-cd-i5162774570.html, który używałem do INPY w bmw da rade na nim odpalic VAG-COMa czy to calkiem co innego? dodam jeszcze ze windows wygrywa go jako FT232R USB UART czyli tak samo jak w intrukcji instalacji k+cana commandera
×
×
  • Dodaj nową pozycję...