Skocz do zawartości

Gospel

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Gospel

Informacje

  • Imię
    Maciek
  • Miasto
    Stargard

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    2.5 TDI V6
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Gospel

0

Reputacja

  1. Napęd przód tip tronic na 100% przebieg 180tys Olej za mojej kadencji nie wymieniany jescze auto do tej pory chodziło idealnie. posiadam wydruk wszystkich parametrów po nr VIN
  2. Witam od pewnego czasu mam problem z szkrzynia. Zacznę ze biegi wchodzą bez żadnego szarpania stukania, jedyna rzecz ze jak auto schodzi z obrotów zaczyna wibrować i zmienia biegi w dół jakby z lekkim opóźnieniem czy tez jak by nie mogła zbić biegu niżej. Jadąc ostatnio skrzynia wpadła w tryb awaryjny i po podłączeniu komputera wyskoczył błąd [18151-Monitorowanie poślizgu sprzęgła sygnał za wysoki]. Po odpalaniu ponownie auta tryb awaryjny zginął. Jescze jedna sytuacja z dzisiaj jadąc autem ruszylem z skrzyżowania i auto nie zapielo biegu 1100obrotow max i po chwili pojechał bez problemu teraz pytanie do was czy wymiana oleju pomoże czy to już grubsza sprawa spotkał się ktoś już z podobnym tematem w automacie ? Z góry dzięki.
  3. Witam jestem tu nowy nie mogłem się doszukać podobnego tematu na forum, Pacjent Audi A4 B6 2.5 v6 tiptronic 163km 2002r Po przełączeniu na D auto stoi w miejscu przy delikatnym dodaniu gazu rusza kiedy dam mu troszkę więcej szarpnie aż plecy zabolą po podłączeniu pod komputer wyskakuje błąd "czujnik ciśnienia hydraulicznego 2 (G194)- nieakceptowalny sygnał". Dzis został dolany olej do skrzyni (300ml) problem nie ustał Auto po przełączeniu na R jedzie tak jak automat powinien rusza sama z miejsca bez dodawania gazu Czekam na wasza pomoc z góry dziękuje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...