Skocz do zawartości

boniek12

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O boniek12

Informacje

  • Imię
    Robert
  • Miasto
    Gdańsk

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BKD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia boniek12

0

Reputacja

  1. W piątek prawdopodobnie przełożę sprawną wiązkę do mojego i sprawdzimy czy może faktycznie coś tam siedzi. No a jak nie to, to polecacie zamienić sterownik, no tam będzie kłopot, bo trzeba będzie ściągać imo, no ale zobaczymy jak trzeba bedzie to trzeba bedzie.
  2. Tak zapomniałem wspomnieć, oczywiście te wtyczki były sprawdzane i dociskane, więc wtyczki też odpadają. Ta główna wtyczka okrągła, też była przejrzana i wszystko wygląda idealnie jak fabryka. Więc raczej ta okrągła wtyczka też okey.
  3. Witam. Proszę was o pomoc z moim problemem. Zagadką Mianowicie, problem polega na tym, ze auto trochę zaczęło się trząść i to bez jakiegoś typowego zdarzenia, nie na ciepło nie na zimno, nie ma jakiegoś punktu zaczepienia kiedy to się zaczęło i dlaczego. Podłączony był pod kompa i wywaliło błąd od pompki na 2 cylindrze Oczywiście, narzuca się 2 pompka do wymiany, niestety nie po przetasowaniu pompek z 1 na 2 i wszystkie chyba możliwe kombinacje, i tak każda pompa zawsze na 2 cylindrze wywalała błąd. Nie od razu po włożeniu różnie, od 30s zaczynały wartości wariować co kończyło się później odłączeniem 2 pompki ale mogło nawet 10min chodzić w miarę i potem dopiero wartości szalały i wyłączało 2 cylinder i chodził jakby na 3 gary. Z mechanikiem przeglądaliśmy patrzeliśmy na tę pierwszą pompkę z 2 cylindra i nie było niepokojącego nagaru na niej wszystko w zasadzie z mechanicznych rzeczy zostało wykluczone, krzywa korba odpada. Gdzie już też to braliśmy to pod uwagę, kolejnym krokiem było odłączenie czujnika paliwa, i co się stąło, po odpaleniu przez chwilę chodzi dziwnie, jakby przez chwilę reguluje sobie wartości i potem chodzi w miarę ok, ale podczas jazdy nie ma na to jakiegoś konkretu może być po 5km albo po 50km przejechanych znów zaczyna mocniej szarpać i źle chodzi, prawie tak jak na 3 gary ale z podłączeniu kompa widać, że przy odłączonym czujniku paliwa nie odłącza 2 cylindra. Po przejechaniu nie wiem około 800km wskoczył nowy błąd, oczywiście też cylinder 2 błąd P0302 Pomóżcie jeżeli macie jakieś ciekawe pomysły, z góry dziękuję.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...