Skocz do zawartości

Pretor87

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Pretor87

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Włocławek

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Pretor87

0

Reputacja

  1. Prośba o pomoc. Teraz kopci już praktycznie cały czas na biało. Momentami może mniej, najgorzej jak się rozgrzewa silnik i wtedy przy mocniejszym przyspieszeniu chmura z tyłu auta.
  2. Odgrzebuję stary temat. Ostatecznie okazało się, że po wymianie oleju problem zanikł aż do teraz. Na dniach znowu zauważyłem problem z kopceniem zanim się silnik rozgrzeje. A od wymiany oleju przejechałem może z 6 tys. km. Pytanie tylko, co ma do tego olej?
  3. Niestety po początkowym optymizmie, wymiana oleju na nowy nie pomogła
  4. Dzięki BartoszBB za ten link. Wczytałem się w dyskusję i natrafiłem na wątek, że to może być wina dawno niewymienianego oleju. W sumie będzie już rok i 2 miesiące od ostatniej wymiany.
  5. @Bartosz BB, czy problemy z EGR oraz chłodnicą spalin powodowały u Ciebie kopcenie na biało tylko przez pewien czas, czy już kopcił od startu silnika do wyłączenia? U mnie, tak jak pisałem, problem jest tylko (albo aż) przez ok 15-20 minut, później kopcenie zanika. Czy uszkodzenie wewnętrznego płaszcza chłodniczki EGR-a nie wiązałoby się z utratą płynu chłodniczego? Tak jak pisałem, u mnie płynu nie ubywa w ogóle.
  6. Dodam, że nie zauważam żadnego spadku mocy oraz, że powyższe objawy pojawiają się przy każdym przejeździe samochodem. Przegonienie auta po autostradzie pomoże? Czy szykować się na wymianę lub wycięcie?
  7. Witam, Opiszę problem: ok. 5 minut po odpaleniu auto nie kopci wcale --> przez następne 15-20 minut auto kopci na biało --> następnie auto nie kopci już wcale i wygląda, że jest wszystko ok Co do tej pory sprawdziłem: - Płynu chłodniczego ze zbiorniczka nie ubywa wcale, w zbiorniczku nie widać oleju. - Oleju nie przybywa i raczej nie ubywa, ale to jeszcze sprawdzę - wypalanie DPF przy każdym uruchomieniu silnika? To tej pory przez 4 lata użytkowania nie było żadnego problemu z kopceniem - turbosprężarka ciśnienie sprawdzone VAGiem- wzorcowo dmucha Co to może być? Czy ktoś miał taki problem?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...