Skocz do zawartości

badmdfk

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O badmdfk

Informacje

  • Imię
    Tomek
  • Miasto
    Zabrze

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia badmdfk

0

Reputacja

  1. No to grubo . Mam tylko nadzieję, że u mnie obejdzie się bez wiercenia bo znając moje szczęście to już mogę zamawiać nową szybę
  2. Za robotę wezmę się w przyszłym tygodniu, bo teraz jestem poza Polską. A co do ramienia to kiedyś kupiłem pióro wycieraczki i dostałem to ramię w gratisie, ale jest to jakiś mocno plastikowy zamiennik. A co do ramienia z q5 to jedynym plusem jest to, że lepiej wygląda, czy też lepiej się sprawuje no i czy lepiej zamówić oryginał czy wystarczy jakaś podróba, bo cena 20 zł za zamiennik jakoś mnie nie przekonuje
  3. Dzięki wielkie za pomoc. Będę próbował. Mam tylko nadzieję, że szyba zostanie w całości
  4. Witam, Wiem, że odgrzewam trochę kotleta, ale przejrzałem już wszystkie tematy i nie znalazłem żadnej pomocnej informacji. Mianowicie. Wziąłem się za wymianę ramienia tylnej wycieraczki (zamiennik kupiony i czekał na wymianę). Po zdjęciu starego ramienia ukazał mi się widok jak na zdjęciu. Trzpień, na który miało wskoczyć nowe ramię okazał się za duży i totalnie inny od tego, który jest w moim aucie. Miał ktoś może podobny problem lub wie jak wyjść z tego z powodzeniem, bo żona chce mnie zabić za brak tylnej wycieraczki.
  5. Witam. Od niedawna jestem posiadaczem a4 , jest to wersja s-line. Niestety nie doczytałem w porę i pojawił się problem. Mianowicie zalało mi przekaźniki w obudowie, gdzie znajduje się komputer na podszybiu. Obudowa była pęknięta. Zaczął palić się check engine. Po dłuższej zabawie problem z chech engine zniknął, ale pojawił się nowy. Mianowicie po wymianie przekaźników o numerze 369 i 645 mój licznik zwariował. Po przekręceniu zapłonu wskazówki zaczynają przez chwilkę drgać, kasuje się godzina i data. W miejscu gdzie jest przebieg pojawia się jakiś dziwny kod. Również po wymianie tych przekaźników przestało działać podświetlenie regulacji nawiewu przy kratkach, podświetlenie skrzyni biegów, sterowania nawigacją, schowka i podświetlenia przycisków oświetlenia na podsufitce. Może ktoś z kolegów miał podobny problem lub wie, gdzie szukać rozwiązania. Dorzucam zdjęcie licznika, na którym widać jakiś kod w miejscu gdzie jest przebieg.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...